Gå til innhold

Forskjell på Corsair non-pro og pro minne?

AndersT2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Benytter denne posten til å spørre om det samme, kun om en annen type Corsair-minne

Denne: Corsair TWINX1024-3200XL DDR-DIMM 1024MB Kit w/two matched CMX512-3200XL DIMMs

og

Denne: Corsair TWINX1024-3200XLPRO DDR 1024MB Kit w/two matched 512MB 3200XL PRO's DIM

(Jeg veit at det er forskjell i kjølingen og LED's, men er det noen ytelsesforskjell?)

Og, er det noen grunn til å kjøpe DDR2 da, slik som Anders2T tydeligvis har tenkt? Jeg har ikke gjort så mye research på det enda :blush:

Jeg trudde at det ikke var 100% støtta av Socket 754.

Endret av Naits
Lenke til kommentar

Uten at jeg gidder å sjekke etter, så mener jeg å huske at timingene på de brikkene var 4-4-4-12, hadde de vært CL2 så hadde det blitt solgt en del mer tror jeg.

Og Naits, beklager spydigheten, men bare måtte, men for meg som ikke er noen stor data nerd, så virker det som mange er over hekta på AMD, og behandler Intel som pesten. Var selv veldig fristet av ett AMD 64 oppsett, men gidder ikke kaste bort penger på ett oppsett som gjør at jeg ikke kan skaffe meg nye og bedre skjermkort om ca 1 år, siden dagens AMD HK ikke støtter PCI express.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
men for meg som ikke er noen stor data nerd, så virker det som mange er over hekta på AMD, og behandler Intel som pesten.

Tihi. It's visa versa my friend.

Lenke til kommentar

Åkej, hvis det er den eneste forskjellen, så vet jeg ikke om prisforskjellen er verdt det. :)

AndersT2, jeg har ikke noen stor elsk til AMD. Det er bare slik at jalltid har hatt det, og har vært fornøyd med det. Og jeg ser ingen grunn til å skifte ut noe som ikke har skuffet meg ;)

Intel er sikkert vel og bra det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...