Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Hei... (ikke le av meg nå, er sikker på at jeg har gått glipp av noe stort. Igjen) Hei somsagt.... Lest mye om dette såkallte Morrowind den siste tiden. Men det jeg aldri har forstått er : Hva inni granskauen er så spesiellt med dette? Eneste jeg vet er at der et RPG.... Noen som gidder fille litt opp med informasjon? Når forgjengerene ble laget, hva spillet går ut på? Henger historien sammen med forgjengerene? Og sist men ikke minst: Hva gjør dette spillet så sinnsykt spesiellt og populært?? Norwegian_Beret Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 fint hvis jeg hadde fått reply ASAP beret Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 fint hvis jeg hadde fått reply ASAP beret helvetes double post... grr [ Denne Melding var redigert av: Nor_Beret på 2002-05-06 22:27 ] Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Uff... Kan du ikke heller gå inn på Gamespot.com Der finner du nok mye info skal du se :smile: <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: zuperMensch på 2002-05-06 22:32 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: zuperMensch på 2002-05-06 22:33 ] Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Kort sagt er Morrowind, og de andre spillene i The Elder Scrolls serien, en spesiell type RPG-er. De er open-ended, du kan leve i dem uten å måtte følge et plot. Alt er åpent for deg, og du må forme karakteren din og dine forhold til dem som bor i denne verdenen. Morrowind er laget for oss som ikke liker retningslinjer, men som vil ha den ultimate friheten til å velge. Sjekk gamespot.com :smile: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 ookay.. tusen takk for svar skal teste ut den sida beret Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 For å svare på resten av spørsmålene dine: Morrowind er Elder scrolls III Elder Scrolls II: Daggerfall kom ut i 1996 (mener jeg å huske...) Elder Scrolls: Arena har jeg aldri spilt. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Arena kom i 1994. Har det på plate faktisk! Veldig bra spill til den tiden å være. Startet hele Elder Scrolls manien. I motsetning til Daggerfall, er alt området mellom byene fyllt med veier, hus, kirkegårder osv. Det gjør landeveien litt morsommere. Daggerfall kom i 1996 ja. Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Ah, Daggerfall må være et av favorittspillene mine noensinne. Kan huske at jeg løp rundt i vanvittig store huler på jakt etter skjulte skatter. Heh, husker også å ha utslettet byer for så å løpe av gårde på takene. Jeg gleder meg vilt mye til Morrowind, men jeg må nok vente til høsten med å skaffe det. Har for dårlig skjermkort nå. Geforce 3 er tingen. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Jon Are, det var utrolig kult med dungeon hunting i Daggerfall. For en utrolig atmosfære! Man var virkelig redd når man gikk ned i dem! Og alle var forskjellige (alle ble laget random så av og til var de litt stressende og litt ensformige). Men når du åpnet en dør og en Lich sto og så deg rett i trynet...du får bare ikke den følelsen lengre. Åååhh...Daggerfall! *installere* Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Har XP jeg :sad: Kunne spilt det på den bærbare 133 MHz IBM`n men den har jeg lånt bort. Og 400 Mhz`n døde Power supplien på. Argh. Så endel oppskrifter på å få Daggerfall til å kjøre på XP, men da de fleste involverte partitionering av hardisken, og litt mer klussing i windows setupen enn jeg er komfortabel med tror jeg heller jeg venter på Morrowind. *snufs* Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Jeg kjører enda "gode gamle" Windows 98SE. Le av meg da. Kom igjen! Le! Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 WinME her, ikke særlig bedre. :smile: Kanskje det er på tide å installere Daggerfall igjen... Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Jon Are, jeg installerte det nå nettopp. Det er merkelig å spille det igjen. Huff for en grafikk, men likevel er den så nostalgisk at jeg må kysse skjermen min. Og den introen...enkel men så bra :smile: "Excuse the gloom. But none may know of this meeting." Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Forresten Jon Are, husk å laste ned 213 patchen. Alt blir mye bedre med den. Det er den siste patchen de gav ut. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Jeg tror jaggu meg jeg har Daggerfall et eller annet sted i huset jeg og kanskje jeg skal pusse støvet av det og prøve det mens jeg venter på Morrowind..hvet ikke om det går å spille i Xp men jeg har også 98 se her innstalert så der går det sikkert! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Var det ikke Hva morrowind er som skulle diskuteres i denna posten? 2:30 timer igjen til jeg har morrowind nuh (iso)... tester det ut. er det bra kjøper jeg seff org beret Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Jeg takler ikke warezere som skryter til hederlige folk som venter på spillet. Samme søren om du skal bestille spillet etterpå. Jeg har ikke noe imot warezere generellt. Men når en fanskare sitter og venter tålmodig, og så dukker det opp folk som sier "nå spiller jeg spillet ISO" blir jeg litt sånn småirritert. Hold det for deg selv. JA, JEG ER MISUNNELIG :smile: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 hehe.. greit det.. var ikke for å skryte...... men er jo greit oxo da. beret Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Det går greit, hehe. Du får fortelle oss hvordan det er når du får det da :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå