emoWEB Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Heisann, Kjøpte meg idag et Sony DCR-HC20 videokamera. Kom hjem, testet det litt ogsant, fungerer fint.. Men når jeg skal kople det til PC'en min, Windows XP Home, så fungerer det ikke. Setter i USB kabelen som den skal være og sant, men det går ikke. Åpner "USB Streaming Tool" programmet som er på medfølgt CD. Får feilmeldingen "Unable to detect video camera +++" Noen som vet hva som kan være gale..? På forhånd takk Vegard Østrem Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hva er det du prøver å gjøre? USB kabelen er for å overføre stilbilder, og bruke kamera som webcam. Prøver du å overføre film fra DV taipen så må du kjøpe en Firewire kabel. Har du stasjonær PC så kjøp en 4/6 kabel..har du laptop skal du ha 4/4 kabel. AKIRA Lenke til kommentar
emoWEB Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Hihi, bare glem alt sammen, etter litt prøving fant jeg det ut, så jeg fikk det til. Men må jeg virkelig ha FireWire kabel for å legge over filmen jeg har filmet? Takk på forhånd.. Endret 5. september 2004 av emoWEB Lenke til kommentar
AWA Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Du må faktisk ikke ha firewire tror jeg.. Jeg har fått til å legge inn video med usb, selv om jeg vanligvis bruker firewire. Men det med usb er noe TULL! Det fungerer ikke skilleig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå