Alt-Ctrl Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Kan dere lage ett? Kan eventuelt alle som ønsker et fotball forum, evntuelt et sportsforum legge inn et innlegg her? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 hva har fotball med hardware og datamaskiner å gjøre? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Akkurat :-) Nå bruker jeg VGD (VG Diskusjonsforum) til diskutering av fotball, men det er så mange som gjør alt de kan for å ødelegge diskusjonene der. Bare et spørsmål, hadde vært artig hvis dere kunne laga det. Tror det er en del som interesserer seg for fotball her. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Er det ikke allerede det? Etter navnet å dømme skulle da i følgende forum være det dere leter etter: Sport / Idrett Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Det finnes allerede et sportsforum ja, som burde dekke behovet ditt. Dersom det skulle vise seg at det forumet der ble fullstendig overkjørt av bare masse fotballspørsmål og at da interressen for fotball på forumet var veldig stor, vil det nok bli vurdert om en egen, dedikert fotball-kategori skal bli opprettet. For nå syns jeg at du heller burde kunne klare å "fylle opp" sportsforumet Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Sorry, visste ikke om det Takk skal du ha Bare spille litt Locomotions først Endret 4. september 2004 av Hawk-Eye Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 QUOTE (Musty @ 04/09/2004 : 16:54) hva har fotball med hardware og datamaskiner å gjøre? Hva har søppel med hardware og datamaskiner å gjøre? Hva med bil og motor? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 ok, jeg tenkte det kom til å komme et par sånne når jeg skrev det.. Jeg burde jo vært litt klarere i grunn.. Bil og motor har jo en egen del av nettverket i amotor, så de har jo en naturlig plass vil jeg si. Dessuten trenger alle forum en søppel-avdeling. Jeg hadde ikke registrert meg på et dedikert søppel-forum. (da jeg skrev min første post visste jeg ikke om sport-forumet) Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 QUOTE (Musty @ 04/09/2004 : 19:14) (da jeg skrev min første post visste jeg ikke om sport-forumet) Du er nok ikke alene om det. Er vel ikke alle som ser hvilke muligheter man har på hele forumet tror jeg. Synd i grunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg