pback Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Har det noe for seg å justere opp volten på skjermkortet i bios? Er det risikabelt? Takk Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Er lite vits. Skal du overklokke kortet går det fint ann uten å skru opp noe volt. Lenke til kommentar
thabeest Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg har et Gainward GF6800 GT, Golden sample 2400\ultra. Jeg klokket dette til 400\1100 noe det skulle helt fint tåle. Men under testing av 3dmark 03 så bare slår pc'n seg av helt plutselig Dette har skjedd en gang før klokking også Noen som vet hvorfor dette skjer? Jeg sjekket strømkabelen som er koblet til kortet, den var visst delt sammen med hdd og cdrom, byttet så til egen strømkabel for kortet, men PC'n slo seg likevel av Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg har et Gainward GF6800 GT, Golden sample 2400\ultra.Jeg klokket dette til 400\1100 noe det skulle helt fint tåle. Men under testing av 3dmark 03 så bare slår pc'n seg av helt plutselig Dette har skjedd en gang før klokking også Noen som vet hvorfor dette skjer? Jeg sjekket strømkabelen som er koblet til kortet, den var visst delt sammen med hdd og cdrom, byttet så til egen strømkabel for kortet, men PC'n slo seg likevel av Hvilken PSU har du da? Lenke til kommentar
thabeest Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122490&cks=PRL Denne strømforsyningen har jeg, begynner å tro at det er strømforsyningen, og ikke skjermkortet i det hele tatt. Noen ganger slår den seg av helt plutselig i bios, andre ganger i windows. Lenke til kommentar
thabeest Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Fant ut hvorfor den frøs seg, strøminntaket på hovedkortet hadde smeltet sammen med kabelen fra strømforsyningen. Hvorfor aner jeg ikke, har ikke klokket noenting bortsett fra skjermkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå