Røbber Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Kjøpte meg et Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB i mai 2004. Jeg limte på kjølleribber på minne etter jeg fikk det.. Etter at maskin har gått i et par dager så restarter jeg maskin min, og no får jeg masse grafikk feil i Bios!!! Har sendt inn retur skjema til der jeg kjøpte det. Garanti gjelder selv om jeg har limt på kjølleribber på minne ja?? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Garanti gjelder selv om jeg har limt på kjølleribber på minne ja?? neppe. ihvertfall ikke hvis limingen din medførte feilen. men er du heldig så er kanskje butikken snill? Lenke til kommentar
Lokki Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Nej, det gjør det desverre ikke. All modifiering av kortet (pålimte kjøleribber....) gjør att du ikke har garanti. Sorry! Lenke til kommentar
Røbber Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 (endret) De har jo vært på korte siden mai. Endret 4. september 2004 av Røbber Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Garangti gjelder neppe nå. Men mange skjuler problemene sine å skylder på andre ting. Hvis de da ikke oppdager problemet gjelder garangtien. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 De har jo vært på korte siden mai. Tror garanti forsvinner uansett når du gjorde modifiseringen. Lenke til kommentar
Røbber Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 hmm prøv å fjern de der er vel et problem, har brukt Arctic Silver Thermal. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 hmm prøv å fjern de der er vel et problem, har brukt Arctic Silver Thermal. Kanskje du brukte for kjukt lag. Lenke til kommentar
Røbber Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 (endret) hmm prøv å fjern de der er vel et problem, har brukt Arctic Silver Thermal. Kanskje du brukte for kjukt lag. ka skjer da? jeg brukt ikke så mye men det står at det ikke er mullig. kanskje det ser helt rasert ut vist jeg fjerner de fra korte. Endret 4. september 2004 av Røbber Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Garantien er borte dessverre. Det er det litt viktig å være klar over for de som vil sette på annen kjøling e.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå