kikk0 Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 lurer på kva eg bør gjøre for å få meir hk på min ford sierra 2.0 L? er det muleg å få tak i turbo og sette den rett på motoren uten alt for store modifikasjoner? Fint hviss dere seier kor mykje det kjem til å koste.. Har og tenkt tanken av å skaffe meg ein cosworth motor.. kva pris ligg dei på brukt?, kan bilen ombygges lovleg med cosworth motor? kor mykje må gjerast da.. med tanke på bremsar, gearkasse og akslin? takker for alle svar Lenke til kommentar
Veronica_ Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 lurer på kva eg bør gjøre for å få meir hk på min ford sierra 2.0 L?er det muleg å få tak i turbo og sette den rett på motoren uten alt for store modifikasjoner? Fint hviss dere seier kor mykje det kjem til å koste.. Har og tenkt tanken av å skaffe meg ein cosworth motor.. kva pris ligg dei på brukt?, kan bilen ombygges lovleg med cosworth motor? kor mykje må gjerast da.. med tanke på bremsar, gearkasse og akslin? takker for alle svar Hvilken modell er bilen din? Du kan bygge om sierra til cosworth og få den godkjent! Bør få forsterka bilen din da,understell,bytte girkasse,foringer,bremser og ledningsnett blant annet...blir en del kroner ut av det,og en del jobb. Tror du får en grei cosworth-motor til ca. 17000-25000. Kommer helt ann på egentlig.. MVH Veronica. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Om du skal gå for en Cossie-motor så ville jeg tatt en som er så org. som mulig. Gjerne en som ikke har blitt fikla så mye med. Girkassene ryker fort om du trimmern no særlig høyere enn 300hk. Lenke til kommentar
eab Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Man kan også bygge turbomotor av 2literen som sitter i bilen fra før. du trenger vel stortsett en turbo, en trykkboks til forgasseren og en eksosmanifoild til turboen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå