Innos Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Til den prisen ser det sånn ut, 450 for kabinett med lcd display, 2x80mm vifter en med forskjellige farger til og med. Har søkt litt på google og fant ikke emr enn dette. Dette virker for godt til å være sant! Har dere noe annet å anbefale i tilfelle? Endret 4. september 2004 av hba Lenke til kommentar
Innos Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Da kjøepr jeg det jeg, kjøper aspire 500w utenom. Takk for all hjelpen! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Takk for all hjelpen! ? Grei psu du kjøper vertfall. Kabinettet lignet på et Raidmax kabinett. Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Dette sjønte jeg ikke.. Men aspire er jo fin psu(har den selv) Lenke til kommentar
Innos Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Var ironi, håper ikke viftene lager altfor mye støy, ser ut til å være det beste jeg får til den prisen ja, utenom raidmax men blir ny netbutik og mye frakt, og databutikken har gratis frakt. Men inrømmer at dette ser evig mye bedre ut. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Er dette det samme som dette bare uten den fine looken? I så fall kjøper jeg det og modder, det hadde masse smarte løsninger, og så billig! Men kaster i så fall psu. Trokke den tar mitt opsett. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Er dette det samme som dette bare uten den fine looken? I så fall kjøper jeg det og modder, det hadde masse smarte løsninger, og så billig! Men kaster i så fall psu. Trokke den tar mitt opsett. tror det ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå