Gå til innhold

Gale 3090 Subwoofer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du er nogenlunde nevenyttig er en Dynabel Phobos det desidert beste du får til den prisen! Den vant en test i Lyd&Bilde, hvor den var testet oppimot subwoofere som koster 5500-7000kr.

Selve settet (med full bruksanvisning og alt du trenger utenom kassemateriale) koster 2498kr hos eltek. Materialer til kasse samt verktøy du trenger kommer til å koste en 5-600kr. Alt du trenger står i bruksanvisninga og/eller elteks side (loddebolt, limpistol etc).

Lenke til kommentar
Hvis du er nogenlunde nevenyttig er en Dynabel Phobos det desidert beste du får til den prisen! Den vant en test i Lyd&Bilde, hvor den var testet oppimot subwoofere som koster 5500-7000kr.

Selve settet (med full bruksanvisning og alt du trenger utenom kassemateriale) koster 2498kr hos eltek. Materialer til kasse samt verktøy du trenger kommer til å koste en 5-600kr. Alt du trenger står i bruksanvisninga og/eller elteks side (loddebolt, limpistol etc).

Den der likte jeg :) Kjøper kanskje en sånn.

Men hvordan kobler jeg den til forsterkeren min? :blush: Jeg har Subwoofer Pre-Out, altså èn phono utgang, så jeg trodde at det skulle vare èn phono inngang på forsterkeren og jeg, men det er jo Left og Right..?

Lenke til kommentar

Men hvordan kobler jeg den til forsterkeren min? :blush: Jeg har Subwoofer Pre-Out, altså èn phono utgang, så jeg trodde at det skulle vare èn phono inngang på forsterkeren og jeg, men det er jo Left og Right..?

Da bruker du bare et slikt Y-ledd (det er bilde av 2 stk i linken).

Lenke til kommentar

Men hvordan kobler jeg den til forsterkeren min?  :blush: Jeg har Subwoofer Pre-Out, altså èn phono utgang, så jeg trodde at det skulle vare èn phono inngang på forsterkeren og jeg, men det er jo Left og Right..?

Da bruker du bare et slikt Y-ledd (det er bilde av 2 stk i linken).

Det var jo med en "hun" i enden, må ha bare "han'er" jeg, men det finner jeg nok. :)

Men hvorfor er det Leftt og Right på en sub, det skjønner jeg ikke helt? :blush:

Lenke til kommentar

Gale 3090 er ingen dårlig sub. Tror ikke du får noe bedre ferdigbygget sub til den prisen. Kabinett resonans har jeg ikke merket noe nvneverdig. Er ikke blant de raskeste sub'ene, men takler det meste greit nok. Den spiller dypt, og den spiller høyt uten å bli "kortpusta".

Det finnes jo selvfølgelig bedre subber, men 3090 er absolutt ingen dårlig sub. Prøv den hvis du har mulighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...