Mr. ve Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Noen som har denne suben, evnt har hørt den? Lurer på om det er et bra kjøp..? Info om suben her: Gale 3090 Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Har hørt at den er litt treig og sliter med kabinettresonans. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Har hørt at den er litt treig og sliter med kabinettresonans. Uff.. Hørtes ikke bra ut. Har du, eller andre, noen anbefalinger til sub da? Må IKKE overskride 3500,-. Skal spille sammen med et par Jamo D590, som jeg syns har rimeligt god bass fra før. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg var en tur innom hifi center i dag. Jeg så de hadde Velodyne CHT-10 til 3500. Satt ned over tusen kroner. Jeg vet ingenting om suben, jeg bare så tilbudet. Les på på nettsiden til hifi center. Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hvis du er nogenlunde nevenyttig er en Dynabel Phobos det desidert beste du får til den prisen! Den vant en test i Lyd&Bilde, hvor den var testet oppimot subwoofere som koster 5500-7000kr. Selve settet (med full bruksanvisning og alt du trenger utenom kassemateriale) koster 2498kr hos eltek. Materialer til kasse samt verktøy du trenger kommer til å koste en 5-600kr. Alt du trenger står i bruksanvisninga og/eller elteks side (loddebolt, limpistol etc). Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) jeg har gale 3040 høytalere og en dali aw10 sub...rocker bula.... Endret 4. september 2004 av Gamer-guru Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Hvis du er nogenlunde nevenyttig er en Dynabel Phobos det desidert beste du får til den prisen! Den vant en test i Lyd&Bilde, hvor den var testet oppimot subwoofere som koster 5500-7000kr.Selve settet (med full bruksanvisning og alt du trenger utenom kassemateriale) koster 2498kr hos eltek. Materialer til kasse samt verktøy du trenger kommer til å koste en 5-600kr. Alt du trenger står i bruksanvisninga og/eller elteks side (loddebolt, limpistol etc). Den der likte jeg Kjøper kanskje en sånn. Men hvordan kobler jeg den til forsterkeren min? Jeg har Subwoofer Pre-Out, altså èn phono utgang, så jeg trodde at det skulle vare èn phono inngang på forsterkeren og jeg, men det er jo Left og Right..? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Den der likte jeg Kjøper kanskje en sånn. Men hvordan kobler jeg den til forsterkeren min? Jeg har Subwoofer Pre-Out, altså èn phono utgang, så jeg trodde at det skulle vare èn phono inngang på forsterkeren og jeg, men det er jo Left og Right..? Da bruker du bare et slikt Y-ledd (det er bilde av 2 stk i linken). Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Den der likte jeg Kjøper kanskje en sånn. Men hvordan kobler jeg den til forsterkeren min? Jeg har Subwoofer Pre-Out, altså èn phono utgang, så jeg trodde at det skulle vare èn phono inngang på forsterkeren og jeg, men det er jo Left og Right..? Da bruker du bare et slikt Y-ledd (det er bilde av 2 stk i linken). Det var jo med en "hun" i enden, må ha bare "han'er" jeg, men det finner jeg nok. Men hvorfor er det Leftt og Right på en sub, det skjønner jeg ikke helt? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Gale 3090 er ingen dårlig sub. Tror ikke du får noe bedre ferdigbygget sub til den prisen. Kabinett resonans har jeg ikke merket noe nvneverdig. Er ikke blant de raskeste sub'ene, men takler det meste greit nok. Den spiller dypt, og den spiller høyt uten å bli "kortpusta". Det finnes jo selvfølgelig bedre subber, men 3090 er absolutt ingen dårlig sub. Prøv den hvis du har mulighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå