Thewiz Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg har prøvd å bestille sånn greie hvor du kan få wap, men når jeg prøver å gå inn på wap så står det at det er noe feil med komunikasjons systemet. Noen råd? Lenke til kommentar
monstar Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 hva med å si hvilken telefon det gjelder?, mye enklere å hjelpe deg da.. Lenke til kommentar
KvaqK Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 2 ting som folk glemmer å fortelle er hvilken operatør og hvilken tlf de har. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Beklager. Jeg har en Sony Ericsson T610, opratør: NetCom Lenke til kommentar
caesar* Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Beklager. Jeg har en Sony Ericsson T610, opratør: NetCom Gå inn på "Kommunikasjon" på mobilen din, så videre til "WAP-valg" og etter det "WAP-profiler". Så sletter du alle profilene og følger denne brukerveiledningen Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Beklager. Jeg har en Sony Ericsson T610, opratør: NetCom Gå inn på "Kommunikasjon" på mobilen din, så videre til "WAP-valg" og etter det "WAP-profiler". Så sletter du alle profilene og følger denne brukerveiledningen Ok, skal prøve på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå