Gå til innhold

NF7 v2.0 i Oslo søkes

aloneagain

Anbefalte innlegg

Les tråd om mislykket BIOS flash under, så skjønner du hvor jeg vil.

Hvis noen der ute har et NF7 v2.0 hovedkort i sin pc, bor i Oslo eller i rimelig nærhet, og er villige til å hjelpe meg med å redde BIOS'en min (som er flashet feil og ikke fungerer lenger) så si fra! Selv bor jeg rett ved Grünerløkka, og er villig til å ta rimelig mange busser og trikker for å få fikset dette.

Belønnes med rikelige mengder øl, må bare få studielånet inn på konto'n først. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruk en microskrutrekker og lirk i endene så går det til slutt. Kan hende beina vil bøyes litt, men går som regel greit. Hvertfall gjort det for meg :)

aloneagain: en litt dyrere og mer tidkrevene og kanskje tryggere!? er å sende brikken til komplett i sandefjord så flasher de den for deg der.

Lenke til kommentar

Du bor ikke tilfeldigvis i Oslo da eXploid? Hadde vært genialt å få noen til å hjelpe meg med dette.

b0nna, jeg kan alltids sende inn chipen men det tar tid og penger. Det er jo ikke noe farlig å hotflashe en BIOS, da det kan gjøres over og over igjen helt til det fungerer. Må bare finne noen jeg kan hotflashe med..

Endret av aloneagain
Lenke til kommentar

Bare et siste spørsmål til dere alle før jeg prater med deg joacim, må det være nøyaktig det samme hovedkortet (at det ikke godtas forskjeller som vanlig v2.0 variant og -S v2.0 variant av NF7) eller skal dette gå greit? En skulle jo tro at det ikke skulle by på spesielt store problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...