chokke Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Enkelt og greit. Skal man bruke forolinseklut? Eller vanlig papir? bomull? Hva? Lenke til kommentar
SmileHappy Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) en vaskeklut\papir\tøy\renskeklut og ganske enkelt gå over.. fukt den lit... eller viss du tenker på noe mere avansert rensing, så vet jeg ikke. eller går vell sikker annt og bruke jif eller noe sånnt viss du har noe klissete på skjærmen. viss du tenker på insiden er jeg ganske sikkert på at du faktisk kan fjærne ull og skit med støvsuger, så lenge du er obs på og ikke vere borti med metall inni skjærmen. men det og rense en LCD skjærm kan bety lit mye. du kunne jo kanskje utdype deg lit mere . hehe Endret 4. september 2004 av SmileHappy Lenke til kommentar
Steffen2 Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Vasker mine med, sånn rense greier, sprit lukt... Lenke til kommentar
SmileHappy Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Vasker mine med, sånn rense greier, sprit lukt... huh?. rensegreier, kanskje du mener kanskje sånn man vasker briller kikerter med?.. det går jo fint an det og Lenke til kommentar
Steffen2 Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Nei det er for skjermer, fant det på kontoret til fattern Lenke til kommentar
SmileHappy Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Nei det er for skjermer, fant det på kontoret til fattern ja det kan godt stemme. er sikkert whitesprite\metanol og sånn antistøv stoff. jeg har selv brukt brillerens frabrilleland jeg for det har samme effekt. Endret 4. september 2004 av SmileHappy Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg bruker 96%, har fungert fint til nå Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg bruker 96%, har fungert fint til nå men, forsiktig med det, det er såpass sterkt at det er ikke godt å si hva det gjør med lcd'n... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Mente bare tørke overflaten for å fjerne diverse flekker Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Mente bare tørke overflaten for å fjerne diverse flekker Jeg tar et glasshåndle, evt. et veldig fint håndkle og drar det under en veldig tynn stråle med glovarmt vann i springen. Deretter vrir jeg den opp slik at kluten bare blir fuktig, den skal ikke være våt. Så tørker jeg over med den fuktige delen av kluten der flekken er, for så å tørke veldig fort over etter med den tørre delen. Pass så den ikke er våt for lenge, for da blir det flekk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå