Shaper^ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg får ikke lasta media player 10... Når jeg går inn på Microsoft Sia så står det: Setup detected that you are running: Windows XP You have the option to download: Windows Media Player 9 Series" Dette suger, jeg har SP1 og kan ikke laste WMP 10! Noen som vet hvorfor? (ikke Fa*n om jeg laster ned SP2, hærper cs osv ) Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 windows mp 10 <-- der Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Nei, der står det bare version 9, se screenshotten om den kommer med Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Slik da Gå inn der, trykk download now, så trykkjer du på alle versioner eller noko sånt, og så lastar du ned wmp10.. Da gjorde i alle fall eg. Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Da får jeg denne her... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Direktelink for nedlastning av WMP10 Endret 4. september 2004 av Blib Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Slik da Gå inn der, trykk download now, så trykkjer du på alle versioner eller noko sånt, og så lastar du ned wmp10.. Da gjorde i alle fall eg. Jeg har prøvd det, men d gikk ikke Hvorfor kan jeg ikke laste det? faen! JEg har prøvd sånn media player update greier og men da sier den "There are no new updates for WMP9 to download" Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Trykk direkte linken da. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Test linken til Blib du Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Direktelink for nedlastning av WMP10 Takk! Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Nå blir d ny WMP på meg og Lenke til kommentar
Jørgen5 Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Du kan laste ned media player på denne siden.... http://www.microsoft.com/windows/windowsme...d/download.aspx Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Grunnen til at du ikke fikk lastet ned WMP10 var pga. at du har norsk XP og WMP10 er ikke tilgjengelig på norsk ennå. MS sine sider finner ut det... Endret 4. september 2004 av TCi Lenke til kommentar
am3k Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Grunnen til at du ikke fikk lastet ned WMP10 var pga. at du har norsk XP og WMP10 er ikke tilgjengelig på norsk ennå. MS sine sider finner ut det... Hmmm... feil igjenn. se på Bildet som han la ved i tilfelle har han da fått inn engelsk IE. Det som sansynligvis er feilen, og som han i tilfelle ikke er den første som gjør. Er at han har satt IE til å prøve å vise sider på norsk om mulig. Dette må en endre selv under instillingene til IE slik at en heller får opp engelsk version. Dette vil også føre til at Windows Update kommer opp på norsk, og en kan få problemer med oppdateringene der ifra også. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Grunnen til at du ikke fikk lastet ned WMP10 var pga. at du har norsk XP og WMP10 er ikke tilgjengelig på norsk ennå. MS sine sider finner ut det... Hmmm... feil igjenn. se på Bildet som han la ved i tilfelle har han da fått inn engelsk IE. Det som sansynligvis er feilen, og som han i tilfelle ikke er den første som gjør. Er at han har satt IE til å prøve å vise sider på norsk om mulig. Dette må en endre selv under instillingene til IE slik at en heller får opp engelsk version. Dette vil også føre til at Windows Update kommer opp på norsk, og en kan få problemer med oppdateringene der ifra også. Ja.. han har valgt norsk språk i nedlastingsvalgene og da vil ikke WMP10 visest, fordi den ennå ikke har komme i norsk språkdrakt. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Det er ikke norsk språkvalg da WMP10, som tidligere opplyst, ikke enda ikke er tilgjengelig på norsk. Les posten min en gang til. Om du da enda ikke skjønner hva jeg mener, prøv dette: Start IE Gå inn på Tools -> Internet Options... Finn knappen Languages... Der kan du endre hvilket språk du helst vil ha sidene vist på (om det finnes flere alternativer på nettstedet). Prøv å legge til flere språk der og endre hvem som ligger i top av listen. Merk at du må starte IE på nytt for at endringen skal fungere Test ut hvordan Windows Update oppfører seg med forskjellige valg Endret 4. september 2004 av am3k Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 ... eller bare velg engelsk språk Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 engelsk IE sammen med Norsk Windows? hmmm, for meg høres det veldig sprøtt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå