Åsmund@ATi Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 jeg ville ha valgt Gainward sitt GeForce 6800 GT 256MB GS AGP, "Ultra/2400 Golden Sample", Retail eller Gainward GeForce 6800 GT 256MB "DOOM3" AGP,Golden S. kort bundlet med DOOM 3 Detter er fra Komplett.no vil bare nevene at jeg har test og alt om korte på denne tråden http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry2737842 Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 jeg ville ha valgt Gainward sitt GeForce 6800 GT 256MB GS AGP, "Ultra/2400 Golden Sample", Retail eller Gainward GeForce 6800 GT 256MB "DOOM3" AGP,Golden S. kort bundlet med DOOM 3 Tja.. ukens tilbud kortet på netshop er jo nesten 1000 kr billigere enn GS kortet fra Gainward Da begynner Gainward kortet å bli ett ekstremt dårlig kjøp syns jeg. Det er jo omtrent Ultra pris på det. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Det er godt mulig at ati har ett overtak i HL2, men jeg tror nok både ati og nvidia kommer til å ha fin flyt her. En kan jo sjekke følgende test: HL 2 Stress test Ser ut som en får bra fart uansett valg Testen du viser til yter ikke X800/GF6800 kortene full rettferdighet. For det første bruker de bare 512Mb ram i testmaskinen, noe som garantert er for snaut til HL2, og for det andre kjøres det på en lusetreg XP2500+ prosessor Vil anta at lite ram og dårlig CPU her blir for stor flaskehalt til at testen har noen reel verdi Test setup All testing seen here has been run on the following system: - AMD AthlonXP 2500+ - 512Mb PC3500 DDR-RAM - ABIT NF7-S v2.0 nForce 2 motherboard - IBM 40Gb hard drive - Pioneer 16x DVD-ROM K Lenke til kommentar
HKS Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Ville gått for 6800, da de kortene støtter SM 3.0 (jeg liker ikke å kjøpe "gårsdagens" teknologi). nVidia har også kommet med ny driver som er bedre på de HL2 testene. Jeg har selv et 6800 Ultra. Det er fra POV. Er ikke noe plaget av støy. Kabinettviftene mine bråker mer.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Det er ikke enkelt. Du er ikke den eneste som sliter med dette valget. Her er jo ett greit kjøp: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3960 Bekreftet inn 7/9 bundlet med Doom 3 Fikk sinnsykt lyst å gå for det kortet nå. Bytter det med X800pro om det viser seg å støye/varme for min for min smak. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Testen du viser til yter ikke X800/GF6800 kortene full rettferdighet. For det første bruker de bare 512Mb ram i testmaskinen, noe som garantert er for snaut til HL2, og for det andre kjøres det på en lusetreg XP2500+ prosessor Vil anta at lite ram og dårlig CPU her blir for stor flaskehalt til at testen har noen reel verdi Nok en gang.. Testen var for å vise at du fikk fin flyt både med ati og nvidia ingenting mer.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Da er dette bestillt sammen med en ekstra rambrikke. Og hvis jeg ikke trenger hodet mitt sjekket, er vel dette akkurat samme kort, uten Doom 3? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Og hvis jeg ikke trenger hodet mitt sjekket, er vel dette akkurat samme kort, uten Doom 3? Ja. Bare bundle som er forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå