Ingar Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Noen har 1gig med plass, andre har ubegrenset.. men ingen av de har bruk for det.. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Er ikke alle som får invites....det er vist helt tilfeldig. Jeg har ikke fått noen enda... Hvis jeg vil sende en invite til deg, så gjør jeg det. Med andre ord, det er ikke tilfeldig. De som har invites, sender den til de de vil. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Har fått gmail konto jippi. Hvor mye betalte du for den da? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Ca. tråd og noen som hadde en ekstra invite på lager... Lenke til kommentar
GTS Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Er det noen som vet om gmail støtter eller kommer til å støtte POP3? Er helt avhengig av Outlook.. Lenke til kommentar
kag Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Nå har jeg fått min gmail konto jeg også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Er ikke alle som får invites....det er vist helt tilfeldig. Jeg har ikke fått noen enda... Hvis jeg vil sende en invite til deg, så gjør jeg det. Med andre ord, det er ikke tilfeldig. De som har invites, sender den til de de vil. Mente at hvem som får "invites"/mulighet til å invitere andre til gmail, er tilfeldig. Men det er vist slikt at de som sender mange mail får flere Invites. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 En venninne av meg, Linda vil ha Gmail konto, kan en av dere invitere henne [email protected] Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 En venninne av meg, Linda vil ha Gmail konto, kan en av dere invitere henne[email protected] kanskje noen allerede har gjort det allerede, mren jeg sendte iallefall en nå Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg får bare flere å flere invites jeg Hadde 6 brukte 3, å så hadde jeg plutselig 6 igjen Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hvorfor får noe gmail konto helt gratis, jeg vil at den skal være tilgjengelig for alle eller betale...urettferdig noe får mye plass helt fritt. Skikkelig uretferdig AZZ Lenke til kommentar
adawen Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Okei. Nok er nok. Får dere aldri nok av disse Gmail-trådene? I sure do! Hvis dere absolutt vil trade gmailkontoer, gjør det elsewhere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg