Gjest Slettet-10579 Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Handlet på MPX, og pakken ble sendt samme dag. Når jeg henter pakken og åpner den idag, så ligger siste utgave av PC Pro med Det er det lille extra som gjør at jeg blir glad og positivt overrasket. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (Eller en av de lageransatte som ble ferska i å lese på jobben, så han heiv bladet oppi nærmeste kasse.) Det var da service da! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 hehe, gjort det samme før eller Playmofetish?? maken til service!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (Eller en av de lageransatte som ble ferska i å lese på jobben, så han heiv bladet oppi nærmeste kasse.) Det var da service da! Hehe, nice try. Bladet var forseglet i originalforpakning. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Enig Fikk pakke fra MPX en virkedag etter bestilling levert på døra. Flott bonus fra MPX det med bladet.(Selv om det er reklame) Skal uansett fortsette å handle der! Endret 4. september 2004 av Frekkas Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 *hviske* kanskje pc pro gav mpx bladene gratis for å legge med folk som kjøpte data-hardware.. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Mottok min Samsung Syncmaster 710N fra Mpx idag. Fikk også en eksemplar av siste PcPro-bladet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå