Stig-Arne Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Oppdaget plutselig at det lå irr på kontaktene i AGP sporet og PCI sporet.. grunnen kan komme av at jeg hadde lekkasje under testingen av vannkjølingen, men dette ble jo selvfølgelig tørket skikkelig opp med hårføner. Har i det siste plagdes med å ikke å skjermbilde på pc`en når jeg har startet opp, og nå har jeg mest sansynlig funnet grunnen.. Noen som har tips til hvordan jeg kan få bort dette? har skrapet litt med ett tynt skrujern på kontaktene, men det ligger ennå noe igjen. Er det trygt å ha på kontaktspray for å få bort dette? vill det hjelpe i det hele tatt? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Kontakspray skal hjelpe, det vil i alle fall ikke skade. Men du bør pusse med noe mer egnet, som f.eks fint smergelpapir. Det blir puslearbeid, men slik er det. Vær glad hvis du får det til å virke, slike lekkasjer vil ofte føre til akutt behov for nytt HK. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 nei, siden hk ikke var tilkoblet strøm da lekkasjen skjedde så skal det overleve fint, eneste som har skjedd er litt irr på kontaktene.. Skal prøve å stikke litt smergel inn å pusse lett over. Maskinen fungerer fint nå.. men den har en tedens til av og til dette ut på skjermen når jeg restarter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå