Torjus Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Jeg bor på sørlandet. Jeg er kanskje intressert. Kan du legge ut noen bilder? Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Hey! Jeg har en blå Motorhispania RYZ50 med crossdekk. Elsker utseende på sykkelen! Motoren er også grei! Går ca. 10km/t saktere enn scootere oppover, men imens scootere går maks 55km/t nedover så suser denne opp i 80km/t nedover. Elsker det! Scootere går ca. 50 opp, 50 ned, 45 bortover. Men RYZ'en går ca. 35-37 opp, maks 80 ned, og ca. 55-57 på flata. Også har man jo fordelene ved å kunne kjøre i skogen, det morsomme ved å gire og alt annet som følger med en crossmoped! #ingen salgsannonse i forumet takk# hihi, vi har mopedoppkjoering paa skolen, gamle regler begynte i hoest... Saa fikk jeg automat (scooter da) den er heeelt orginalt jeg fikk faen meg pressa den opp i 70 jeg SKVATT faen meg naar jeg saa det paa speedometeret.. DET VAR GOEY!!! (nedoverbakke selfoelgelig) *edit* det var en popcorn scooter Endret 13. april 2005 av lolminator^ Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Han moped forhandleren i byen var i sentrum og hadde utstilling idag... Tok et døds bra bilde Lenke til kommentar
Bendixn Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 jeg syns at det kommer så jævlig mange ulyder fra ryz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå