Torjus Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 18. November 2005 så får jeg moped lappen og i Oktober 2005 så kjøper jeg ny moped! Drømmen er å kjøpe en MH RYZ! Jeg så på denne idag; prisen lå på 24.600,- kr Info: http://www.motorhispania.nl/motorhispania.htm > RYZ Enduro > Techniek Bilde: Hva synes dere om denne mopeden? Hvis dere hadde hatt ca 24-25k, hvilken moped ville dere kjøpt? Post link og info her! 1 Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hadde jeg hatt ca. 25k, og måtte bruke penger på en ny moped, hadde jeg valgt en sånn Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Er det ikke bedre om du tar dette når den tid kommer? nye modeller vil komme innen den tid. Men, RYZ er en grei moped, er jo AM6 som størsteparten av andre mopeder er, ergo så er den sprek, lett å trimme men kvaliteten på diverse ting er ikke så bra, som f.eks girkasse, og veiv om du skal ha mer trim. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Er det ikke bedre om du tar dette når den tid kommer? nye modeller vil komme innen den tid. Men, RYZ er en grei moped, er jo AM6 som størsteparten av andre mopeder er, ergo så er den sprek, lett å trimme men kvaliteten på diverse ting er ikke så bra, som f.eks girkasse, og veiv om du skal ha mer trim. Effekt potte skal jeg kanskje montere på sikt, men trim sett blir det ikke noe av... (tror jeg) Nye modeller er jeg klar over at det kommer... men denne er det jeg vil ha nå. Kommer det nye modeller så ser jeg på disse og vurderer hvillken jeg vil ha! Jeg så litt på hjelmer, men fant ikke noen kule noen (helst rundt 1000kr) Noen som vet om noen gode/kule? EDIT: Mulig jeg går for den blå modellen: Et år å finne det ut på Endret 4. september 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) ooh, jeg vet om en skamrå en, den koster rundt 1750,- En ting du bør tenke på, som mange er teite med, er at hjelmen redder liv. Er det NOE du bør spandere på deg som er bra, så er det hjelm. Samme greia med foreldre som kommer innom mc-butikker og spørr etter hjelmer, og får opplyst at den og den er bra, og koster så så mye, dette synes de er mye, det er jo tross alt til datteren som "bare" skal kjøre scooter. Det viser hvor mye de verdsetter livet til avkommet sitt. Samme greia med folk som kommer innom bilbutikker og spørr etter noen slitte og billige dekk til konebilen, som kona bruker til handling og shipping av barn til skole og barnehage. Hvorfor vil de gi familien sin noe som ikke er trygt? Dette gikk litt vekk fra det med hjelm, men folk tenker slik og det er farlig. EDIT: kanskje en ide å vise til hvilken hjelm jeg pratet om? http://www.cruiserclub.no/index.php?visprodukt=134 www.cruiserclub.no -> hjelmer -> helhjelmer -> Craft F1 Raptor, Black Endret 4. september 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 http://www.cruiserclub.no/index.php?visprodukt=134 Linken virket ikke, men jeg fant den (eneste) til 1750, den så ikke så gal ut den, men jeg vil gjerne ha noe med litt farger... feks: Slike farger: Er ikke dette en crosser hjelm? Måtte vel vært genialt med en slik, siden det er cross moped! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Mange som bruker crosserhjelmer. Det ser litt mer riktig ut også. Men den der var litt rar, synes jeg ihvertfall. EDIT: se forrige posten min for "vei" Endret 4. september 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Trippel Motor" heter firmaet jeg kommer til å bestille mopeden av... de kunne få inn det meste av hjelmer, hjelm typen "HJC" kommer jeg ganske sikkert å gå for, de har både cross hjelm og vanlig Eksempler: " De 2 siste matcher blå/grønn NYZ veldig! EDIT: Hvis jeg går for en av de 2 siste, hvor får jeg tak i briller? Endret 4. september 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Briller kan du kjøpe stort sett over alt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Snowboardbriller funker fint. Oakley eller hva de heter f.eks. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Da har jeg funnet hjelm! Grønn: + + Briller? = Blå: + + Briller = EDIT: Jeg ser nå at blå er finest... Endret 4. september 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Jeg likte grønn best, jeg. Forresten, jeg synes RYZ er dritfin som supermotard. Vurdert den? Endret 4. september 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 supermotard er? Fant noen kule briller: Selges på MX sport Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Supermotard er cross med gatedekk. RYZ SM har forresten elstart, men det er jo egentlig bare lame på en sånn moped Endret 4. september 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Tror neppe jeg vil ha Supermotard! Mye skog her i "byen" så... må ha det litt gøy Hva synes dere om brillene? Tror dere de passer i hjelmen? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 De passer garantert i hjelmen, de var ganske tøffe. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Hvordan vet du det? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Briller pleier jo ikke være så mye forskjell på. Ei heller hjelmer. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Ok... Tar enda en tur ned i morgen og tar en titt på den! Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Hey! Jeg har en blå Motorhispania RYZ50 med crossdekk. Elsker utseende på sykkelen! Motoren er også grei! Går ca. 10km/t saktere enn scootere oppover, men imens scootere går maks 55km/t nedover så suser denne opp i 80km/t nedover. Elsker det! Scootere går ca. 50 opp, 50 ned, 45 bortover. Men RYZ'en går ca. 35-37 opp, maks 80 ned, og ca. 55-57 på flata. Også har man jo fordelene ved å kunne kjøre i skogen, det morsomme ved å gire og alt annet som følger med en crossmoped! #ingen salgsannonse i forumet takk# Endret 13. april 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå