Skallbaink Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 http://www.whitebox.no/default.asp?Action=...fy&nComputer=10 og http://www.whitebox.no/default.asp?Action=...fy&nComputer=12 Jeg ser også at DI har disse men til en noe dyrere pris, er det andre forskjeller en skal være obs på? Jeg skal ha 1024 MB minne. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Sistnevnte skal være mer solid Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Linkene funker ikke hos meg, men tør jeg gjette på at det er en CL 1557 og en CL 56 det står mellom? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Den siste ja, så nå at det var en CL 56. Lenke til kommentar
Skallbaink Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Den er ca 2000 kroner dyrere, men dere mener fremdeles at den er bedre? Lenke til kommentar
akerman Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Well I have used both (under different brands though, but essentially the same machines), and I think the first one is more solid - the second one is solid too, but feels a bit more "plasticky". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Well I have used both (under different brands though, but essentially the same machines), and I think the first one is more solid - the second one is solid too, but feels a bit more "plasticky". Akkurat det forstår jeg ikke at du synes. 1557 er jo plastic fantastic og tastaturet er straight outta Toys'r'us. CL 56 har en børstet aluminiums stripe på overflaten og er soliditeten selv. Lenke til kommentar
akerman Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) I don't think the 1557 is plasticky at all - it feels very solid, and doesn't squirk or creak at all when I move it around... it's possible that the keyboard is worse on the 1557 than on my father's amilo m7400, because I think it's not the same on the two machines (colour isn't, at least) I can't see how a stripe of aluminium on the top surface can do anything to the solidity of the notebook??? I think it's mainly there for show here is the amilo m7400: Endret 5. september 2004 av akerman Lenke til kommentar
Skallbaink Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Jeg er litt forvirret her , akerman, thanks ! Jeg tror jeg skal ta en tur i butikken, for å se på produktene. Hvor er det mulig å gjøre dette i Oslo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå