slakkis Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Heisann! Sitter og eksperimenterer med et "source dump"-script ( for å laste opp kodesnutter til mysql for så å liste ut i html ). Men har støtt på et lite problem. eks: Jeg paster inn følgende kode #include <iostream> using namespace std; main() { double en,to,sum; cout << "tast inn et tall "; cin >> en; cout << "tast inn enda et tall "; cin >> to; sum = en + to; cout << "summen er: "; cout << sum; cout << "\n"; } denne opplistingen blir helt knust når jeg går til scriptet som lister opp denne c++-koden ut på html #include using namespace std; main() { double en,to,sum; cout << "tast inn et tall "; cin >> en; cout << "tast inn enda et tall "; cin >> to; sum = en + to; cout << "summen er: "; cout << sum; cout << "\n"; } Hvordan forhindrer jeg dette? har allerede tatt hensyn til mysql_real_escape_string(); // ved opplasting stripslashes(trim()); // ved opplisting mvh Håkon Lenke til kommentar
LoS Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Tar jeg ikke feil er nl2br funksjonen du leter etter Lenke til kommentar
slakkis Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Tusen hjertelig! Det var det vettu! funker nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå