rockybalboa Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 jeg har problemer med at wlan'et mitt kommer og går. routern lyser for wlan, men den trådløse tilkoblingen i xp mister kontakten med routern og kommer igjen hvis jeg er heldig. Men når jeg avinnstalerer driver og legger den inn igjen kommer det igjen som regel. kan det være at driveren er gammel. Avstanden fra router til pc er 5-6 meter. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Kjører du windows XP, så er det en service som heter Wireless Zero Configuration. Denne bør du disable. Lenke til kommentar
rockybalboa Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 hvor ligger denne, takk for at du sier i fra. Setter pris på sånt Lenke til kommentar
Valent Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 det lurer jeg også hardt på!! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Kontrollpanel, administrative verktøy, services Lenke til kommentar
Valent Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 WOW, funker DRASTISK bedre takker så mye! Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 hva GJØR denne servicen egentlig? ..evt hva SKAL den egentlig gjøre? Lenke til kommentar
Breiflabben Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 http://www.wired.com/news/print/0,1294,63705,00.html Lenke til kommentar
rockybalboa Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 det funker for meg også, tusen takk. Lenke til kommentar
rockybalboa Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 i tilegg måtte jeg oppdater drivere til wlan kort og oppgradere firmware til routern. Funker foreløpig, så det er ikke sikkert det var wireless zero configuration. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå