Hr. Jenssen Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) [iC,04/09/2004 : 16:20] Men denne er basert på sann historie.. Hva skal det bety? Hvilke ww2 spill er det som IKKE er basert på sanne historier? Sorry, utalte meg feil. Mente ikke å si at WW2 er oppskryt og ikke har skjedd Det jeg mener er at brothers in arms handler om bestemte personer under krigen. Ja, for ALLE ww2 filmer ER jo basert på sanne historier! ^Thomas^: DU TAR FEIL! Jeg sa ikke noe om at alle ww2 spill er fullt og helt sanne historier! De er BASERT på sanne historier! Mer eller mindre korrekt da, men uansett: De er ALLE basert på sanne historier! Først og fremst det at alle omhandler ww2, er ikke det en sann historie? Og diverse spill som feks MoH: AA har som et av de første missions å være med i slaget om Frankrike! Er heller ikke det en sann historie? Hvis ikke, forklar meg da HVA ER DEN SANNE HISTORIEN? Begynner å bli veldig forvirra nå... Endret 4. september 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Les da. Det er jo mange her som har forklart det lenge før. Det som gjør BiA så unikt er at de mennene som er i spillet har eksistert på ordentlig. Kampene har eksistert, områdene og terrenget er helt likt slik som det var da (jobbet det ut via sattelitt osv..). I f. eks Mohaa er vel bare enkelte få brett som er tatt fra sanne historier. Ohama beach for eksempel. Men brettet og spillet har alikevel oppdiktete menn, og heller ikke identisk utseenede eller områder som ser identisk ut med slik det var. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 jaja, coop...gjorde spillet mye mer interessant plutselig ^_^ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 jaja, coop...gjorde spillet mye mer interessant plutselig ^_^ Er så ufattlig mange spill som dropper det av en merkelig grunn. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Leste nettop i siste versonen av magasinet XBN at Brothers in Arms vil komme med deathmatch i tillegg til en flerspiller Co-op valghet i flerspillerdelen. Sto det noe om en demo?? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Leste nettop i siste versonen av magasinet XBN at Brothers in Arms vil komme med deathmatch i tillegg til en flerspiller Co-op valghet i flerspillerdelen. Sto det noe om en demo?? Det er sagt at en mulig demo kan komme ut "hollydays". Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Noen som har link til E3 snutten? Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Noen som har link til E3 snutten? http://www.fileplanet.com/files/140000/140526.shtml http://www.fileplanet.com/files/140000/142366.shtml http://www.fileplanet.com/files/140000/145077.shtml Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 jaja, coop...gjorde spillet mye mer interessant plutselig ^_^ Er så ufattlig mange spill som dropper det av en merkelig grunn. det er enkelt og greit fordi det er helvetes mye mer jobb enn å bare lage ren deathmatch vil jeg tro...(de som bare tenker penger, penger. penger (les EA f.eks.) vil ofte droppe coop for å få det ut raskere og billigere (mindre jobbing = mindre lønninger )) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Til dere som bare er 2 stykker i et LAN vil flerspillerdelen i BiA gi dere mye glede allikevel. Dere kan spille som to lag mot hverandre. Det som er bra med BiA er at hvert lag kan inkludere boter som begge to kommanderer på hvert lag. Dermed kan man ha med hver sin gruppe, kontrollert av AI som du kan kommandere rundt. Spillets gode AI skal blandt annet være med på å la deg slippe å måtte sitte barnevakt for dine medsoldater. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Til dere som bare er 2 stykker i et LAN vil flerspillerdelen i BiA gi dere mye glede allikevel. Dere kan spille som to lag mot hverandre. Det som er bra med BiA er at hvert lag kan inkludere boter som begge to kommanderer på hvert lag. Dermed kan man ha med hver sin gruppe, kontrollert av AI som du kan kommandere rundt. Spillets gode AI skal blandt annet være med på å la deg slippe å måtte sitte barnevakt for dine medsoldater. Altså, slik som på Rainbow Six 3! BTW: Er det bekreftet at BiA vil få coop, eller er det fortsatt bare en "myte"? Hvis det er bekreftet, kan jo godt trådstarter fikse navnet på tråden, til BiA vil ha coop! EDIT: Les da. Det er jo mange her som har forklart det lenge før. Det som gjør BiA så unikt er at de mennene som er i spillet har eksistert på ordentlig. Kampene har eksistert, områdene og terrenget er helt likt slik som det var da (jobbet det ut via sattelitt osv..). I f. eks Mohaa er vel bare enkelte få brett som er tatt fra sanne historier. Ohama beach for eksempel. Men brettet og spillet har alikevel oppdiktete menn, og heller ikke identisk utseenede eller områder som ser identisk ut med slik det var. Jo, men du tok fortsatt feil! Du sa at INGEN andre ww2 spill enn BiA er basert på sann historie! Bare se her! Alle WW2 spill untatt BiA kanskje? Bare fordi de andre spillene omhandler WW2 trenger de ikke å være basert på noe sann historie. Det er jo tull! Jeg forstår poenget ditt her, men likevel må du ikke komme med slike uttalelser som at "bare fordi de omhandler ww2 trenger de ikke å være basert på sann historie" Men Jeg trenger ikke å gå dypere inn i detaljene enn å si at bare det at de omhandler ww2, gjør dem i det minste _litt_ sanne! Og igjen, jeg forstår poenget ditt fullt og helt! Endret 6. september 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Co-op delen jeg nettop nevnte angående en gruppe der du kontrollerer medsoldater basert på AI er bekreftet. Mer angående campaign kommer senere. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 jeg gleder meg mer og mer til dette spillet!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 får håpe campaign kommer da.. for det er det som er mest interessant Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Det er sagt at en mulig demo kan komme ut "hollydays". ok men hollydays sier ikke meg noe.. når er det?? Juleferien?? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Det er sagt at en mulig demo kan komme ut "hollydays". ok men hollydays sier ikke meg noe.. når er det?? Juleferien?? den nermeste "hollidays" er juleferien... Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) hmm, har amerikanerne høst ferie ? ^_^ CoD var er og er fortsatt et knall spill! husker godt den fredags kvelden jeg fikk tak i CoD demoen, Burnville tror jeg mappet hette - iaffal det by mappet der man skal beskytte byen, det var digg :!: Endret 8. september 2004 av Keylar Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Selv om BiA blir et WW2 spill kommer det på langt nær til å ikke bli slik som CoD. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 det håper jeg da virkelig, tror dette kan bli det siste håpet om en verdig ww2 fps. men jeg syns det er litt rart på filmen, der ser man at du har 2 større våpen, 1 thompsen, og en m1. syns det blir litt COD Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 det håper jeg da virkelig, tror dette kan bli det siste håpet om en verdig ww2 fps. men jeg syns det er litt rart på filmen, der ser man at du har 2 større våpen, 1 thompsen, og en m1. syns det blir litt COD Hva mener du de skal ha? De våpnene du nettop nevnte er jo to av de mest brukte våpnene under WW2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå