Gå til innhold

Brothers in Arms vil muligens ha Coop.

Anbefalte innlegg

Leste nettop i siste versonen av magasinet XBN at Brothers in Arms vil komme med deathmatch i tillegg til en flerspiller Co-op valghet i flerspillerdelen. Siden jeg leste dette i et blad sendte jeg mail for å undersøke dette nøyere, eller kanskje få en bekreftelse på det.

For dere som har sett E3 snutten av spillet kan jo bare tenke dere hvordan det vil bli.

Brothers in Arms er forresten planlagt å komme 1. kvartal 2005.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[iC,04/09/2004 : 16:20]
Men denne er basert på sann historie..

Hva skal det bety?

Hvilke ww2 spill er det som IKKE er basert på sanne historier?

Alle WW2 spill untatt BiA kanskje? Bare fordi de andre spillene omhandler WW2 trenger de ikke å være basert på noe sann historie.

Med at BiA er basert på en sann historie er at alle personene som er i spillet har eksistert på ordentlig. Utseenede deres er lik slik de så ut i den troppen, historien har skjedd på ordentlig, kampene, områdene og terrenget er 100% likt slik det var på den tiden.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Hva skal det bety?

Alle WW2 spill untatt BiA kanskje? Bare fordi de andre spillene omhandler WW2 trenger de ikke å være basert på noe sann historie.

Med at BiA er basert på en sann historie er at alle personene som er i spillet har eksistert på ordentlig. Utseenede deres er lik slik de så ut i den troppen, historien har skjedd på ordentlig, kampene, områdene og terrenget er 100% likt slik det var på den tiden.

Og det er nettop dette som gjør BiA så utrolig unikt :thumbup: Ser frem til dette spillet så utrlokig mye :yes:

Lenke til kommentar

Hva skal det bety?

vel...det er ikke mange WW2 spill som ikke omhandler sanne scenarioer....

MoH osv er et fint eksempel på kjente operasjoner selv om ikke akkuratt personer og terreng var helt likt får man fortsatt følelsen å vere der fordi folk flest har aldri vert på disse stedene og kan ikke gi kritikk f.eks "å nei du det treet var ikke der" :!: :p

Endret av Keylar
Lenke til kommentar
[iC' date=04/09/2004 : 16:20]

Hva skal det bety?

Sorry, utalte meg feil. Mente ikke å si at WW2 er oppskryt og ikke har skjedd :huh:

Det jeg mener er at brothers in arms handler om bestemte personer under krigen.

Lenke til kommentar

Hva skal det bety?

Sorry, utalte meg feil. Mente ikke å si at WW2 er oppskryt og ikke har skjedd :huh:

Det jeg mener er at brothers in arms handler om bestemte personer under krigen.

point taken :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...