Windoge Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Leste nettop i siste versonen av magasinet XBN at Brothers in Arms vil komme med deathmatch i tillegg til en flerspiller Co-op valghet i flerspillerdelen. Siden jeg leste dette i et blad sendte jeg mail for å undersøke dette nøyere, eller kanskje få en bekreftelse på det. For dere som har sett E3 snutten av spillet kan jo bare tenke dere hvordan det vil bli. Brothers in Arms er forresten planlagt å komme 1. kvartal 2005. Endret 4. september 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Gleder meg til dette spillet. Høres spennende ut med coop der ja. Kan sikkert gi en spesiell spillopplevelse. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Ja spillet ser bra ut det. Enda en WW2 spill men. Men denne er basert på sann historie.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Men denne er basert på sann historie.. Hva skal det bety? Hvilke ww2 spill er det som IKKE er basert på sanne historier? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 (endret) [iC,04/09/2004 : 16:20] Men denne er basert på sann historie.. Hva skal det bety? Hvilke ww2 spill er det som IKKE er basert på sanne historier? Alle WW2 spill untatt BiA kanskje? Bare fordi de andre spillene omhandler WW2 trenger de ikke å være basert på noe sann historie. Med at BiA er basert på en sann historie er at alle personene som er i spillet har eksistert på ordentlig. Utseenede deres er lik slik de så ut i den troppen, historien har skjedd på ordentlig, kampene, områdene og terrenget er 100% likt slik det var på den tiden. Endret 4. september 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 [iC,04/09/2004 : 16:20] Men denne er basert på sann historie.. Hva skal det bety? Hvilke ww2 spill er det som IKKE er basert på sanne historier? Alle WW2 spill untatt BiA kanskje? Bare fordi de andre spillene omhandler WW2 trenger de ikke å være basert på noe sann historie. Med at BiA er basert på en sann historie er at alle personene som er i spillet har eksistert på ordentlig. Utseenede deres er lik slik de så ut i den troppen, historien har skjedd på ordentlig, kampene, områdene og terrenget er 100% likt slik det var på den tiden. Og det er nettop dette som gjør BiA så utrolig unikt Ser frem til dette spillet så utrlokig mye Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Jepp, i tillegg til en none-scriptet AI, ingen magiske medpacks, osv.. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 er alltid flott med nye coop spel. håper at dei tek det med. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 gleder meg MYE til dette spillet, har fremdeles ikke spillt noen WW2 spill som virkelig gir det følelsen av at du er i krig, COD, MOH har ikke noe fantasi, nesten alle brettene er tatt fra filmer eller BOB Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 er det Gearbox som lager det? virker fett =) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 er det Gearbox som lager det? virker fett =) Jepp stemmer det! Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) [iC,04/09/2004 : 16:20] Men denne er basert på sann historie.. Hva skal det bety? Hvilke ww2 spill er det som IKKE er basert på sanne historier? Alle WW2 spill untatt BiA kanskje? Bare fordi de andre spillene omhandler WW2 trenger de ikke å være basert på noe sann historie. Med at BiA er basert på en sann historie er at alle personene som er i spillet har eksistert på ordentlig. Utseenede deres er lik slik de så ut i den troppen, historien har skjedd på ordentlig, kampene, områdene og terrenget er 100% likt slik det var på den tiden. vel...det er ikke mange WW2 spill som ikke omhandler sanne scenarioer.... MoH osv er et fint eksempel på kjente operasjoner selv om ikke akkuratt personer og terreng var helt likt får man fortsatt følelsen å vere der fordi folk flest har aldri vert på disse stedene og kan ikke gi kritikk f.eks "å nei du det treet var ikke der" :!: Endret 4. september 2004 av Keylar Lenke til kommentar
notarget Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 [iC' date=04/09/2004 : 16:20] Men denne er basert på sann historie.. Hva skal det bety? Hvilke ww2 spill er det som IKKE er basert på sanne historier? Sorry, utalte meg feil. Mente ikke å si at WW2 er oppskryt og ikke har skjedd Det jeg mener er at brothers in arms handler om bestemte personer under krigen. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 [iC,04/09/2004 : 16:20] Men denne er basert på sann historie.. Hva skal det bety? Hvilke ww2 spill er det som IKKE er basert på sanne historier? Sorry, utalte meg feil. Mente ikke å si at WW2 er oppskryt og ikke har skjedd Det jeg mener er at brothers in arms handler om bestemte personer under krigen. point taken Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 tothegame: EU RELEASE 29-Oct-2004 stemmer denne? er ikke så lenge igjen da da Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 tothegame: EU RELEASE 29-Oct-2004 stemmer denne? er ikke så lenge igjen da da Det er en eldre dato. Brothers in Arms kommer rundt Januar/Februar 2005. Kan jo nevne med det samme at Stalker og Swat 4 kommer da også Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 kjpern at absolutt alle spill jeg gleder meg til blir utsatt.. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Er som regel slikt Og jo lengre man venter, jo høyere forventninger får man til spillet. Og da kan man fort bli skuffet fordi det ikke var slikt du hadde forestilt deg... Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Fy f*** som jeg gleder meg.. noen som vet hvem grafikk motor dem bruker? MOH:PA demoen var en skufelse håper jeg ikke blir skuffet av BIA.. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Havoc motoren... aner ikke håper ikke det blir lagt for mye vekt på konsoll versjonene men at de blir utviklet hver for seg slik at vi pc eiere ikke ender opp med konsoll grafikk osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå