Innos Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Ja hvilken bør jeg velge, har bare 1 hardisk nå men blir nok flere. Hvis jeg kjøper J får jeg råd til 3200 eller noe annet kjekt istedet for 3000, btw noen som vet om det følger med pc-cillin og ghost med det billigste også? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Masse respons! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Det kalles vel ikke bumping hvis jeg skriver neste dag? Herregud ingen som vet, vil vite om den bilige versionen er mye dårligere, eller om det bare er raid og optiske utganger som er forskjellen, altså vet at den dyre kommer med mye rart ekstrautstyr som skruehjern sett, men ekke verdt 400 spør du meg. Raid er ikke så viktig egentlig, hvs jeg finner ut jeg taper mye ytelse kjøper jeg en raid kontroller utenom. Vil helst ikke kjøpe noe før jeg vet om det er noe med den billige(eller dyre for den saks skyld) som gjør at den dyre er helt klart værdt pengene, i forhold til den billige. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Bumping av tråder skal unngås, men i nødsfall kun 2 ganger, hver gang minimum 5 dager etter siste post. Altså, ytelsen er den samme på hovedkortene. Det er bare litt forskjell i utgangene/ekstrautstyret på hovedkortet og sannsynligvis bundelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå