Oxford Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Først vil jeg begynne med å si at det er supert at dette produktet endelig har kommet med! Jeg vil gjerne ha tre søkbare opplysninger til med på spec for kjølerne: 1. Støynivå i dBA 2. Hvor kraftig prosessor de er beregnet for 3. Max vekt Dette er i hvertfall det jeg ser etter når jeg leter etter en kjøler. Noen andre som har innspill? Edit: La til et punkt Lenke til kommentar
SEC44 Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Hvis du klikker på Avansert søk - er av en eller annen grunn ganske diskret angitt - kan du søke på vekt. Se øvre del av bildet, midt på. Innleggingen viste imidlertid at cpu-kjølervekten ikke ble oppgitt for ganske mange av produktene. Mangler vektangivelsen, skal det altså i prinsippet skyldes at det ikke er oppgitt vekt på produsentens hjemmesider. Noen kan jeg ha oversett selvfølgelig. EDIT: Bare sjekket noe. Endret 4. september 2004 av SEC44 Lenke til kommentar
Oxford Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Jeg så man kunne søke på vekt, men kun på minimumsvekt Lenke til kommentar
SEC44 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg så man kunne søke på vekt, men kun på minimumsvekt Point given and at last taken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå