moshpit Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hvorfor skal alle ha gmail når man kan bare få 1gb mail lett på walla.com? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Tregere og reklame slipper gjennom på Walla. Gmail er mere oversiktlig og ser bedre ut, liker det rett og slett bedre. Edit: skrivefeil så det holder... Endret 4. september 2004 av Hoax Lenke til kommentar
So|o Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Har ikke prøvd Walla, men Gmail funker utmerket til min bruk. Dessuten er det utrolig enkelt å få Gmail Lenke til kommentar
McMort Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 En annen grunn til å holde seg unna Walla er jo enkelt og greit fordi de er israelske. Lenke til kommentar
T.S Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 En annen grunn til å holde seg unna Walla er jo enkelt og greit fordi de er israelske. Har det med saken å gjøre, G-mail er amerikansk, israels nærmeste allierte Lenke til kommentar
Fury Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Om 1GB innboks var alt, så hadde det da ikke vært noen forskjell. Men heldigvis er det andre områder som gjør Gmail foretrukket - Det er Google! (Google is your friend) - Strømlinjeformet og genialt brukergrensesnitt - Søketeknologien og Konversasjons/Trådet teknikk - 1 GB mail, samme som walla.com - Minimalistisk, tekstbasert og målrettet reklame - Eksklusiviteten pga. av invites Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Walla er bra det....men kan ikke måle seg med gmail i hastighet/stabilitet... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Teit å spørre om hvorfor folk vil ha Gmail. Kunne likegodt spurt hvorfor folk heller vil ha Yahoo mail istedenfor Hotmail. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 En annen grunn til å holde seg unna Walla er jo enkelt og greit fordi de er israelske. Har det med saken å gjøre, G-mail er amerikansk, israels nærmeste allierte da får du holde deg unna alt som er norkt, norger egså aliert med usa... men nok om den saken... gmail er bedre Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 En annen grunn til å holde seg unna Walla er jo enkelt og greit fordi de er israelske. Har det med saken å gjøre, G-mail er amerikansk, israels nærmeste allierte da får du holde deg unna alt som er norkt, norger egså aliert med usa... men nok om den saken... gmail er bedre røyka faren din sine sokker eller? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 En annen grunn til å holde seg unna Walla er jo enkelt og greit fordi de er israelske. Har det med saken å gjøre, G-mail er amerikansk, israels nærmeste allierte godt sagt! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Tåpeligste grunnen jeg har hørt på lenge, 1) hva en bruker gjør bestemmer ikke verdenspolitikken 2) vi har et eget politikkforum for slikt. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ueland, kan du fjerne det STORE bilde i siggen til henrik007,så stort at det er irriterende. Og jeg brukte walla men jeg fikk ikke send mail ut fra dem jeg ? Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 JEG synes at hvilken polietikk og syn på livet hosten fører, er noe som er veldig viktig når når jeg skal velge e-mail...... Eller ikke. Sjerpings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå