oby Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 På socket A-kort så kan festene knekke om man har en kjøler som er litt tung når man flytter på PCen. Men siden festeløsningen er helt anderledes på socket 754 og 939 så har det kanskje ikke så mye å si om kjøleren veier 700-800 gram? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Min kjøler veier 773 gram Funker knall. Endret 4. september 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
oby Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 På socket A er det "anbefalt" og demontere kjøleren om den veier over 500gram når man skal flytte på PCen, er det ikke slik på socket 754 og 939? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg demonterer den alltid når jeg skal på LAN, for sikkerhets skyld. Det er en tung sak... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Har den kjøleren noe for seg hvis jeg skal sette opp en XP2500+ uten annen spesiell overklokking enn å sette den til XP3200+ ?? Eller blir det overkill? Ønsker en kjøler med 90+mm vifte som er meget stillegående.... men den kjøleren har jo stor omkrets og passer kanskje ikke til alle hovedkort? Ser også du bør ha disse 4 hullene for å montere på Socket A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå