Gå til innhold

GTA: San-Andreas Fanside

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skomaker:

- Jeg skal skifte Header i senere tid. Når det har blitt utgitt mer grafikk som jeg kan gå på..

- Ellers takk! :D

lokaltog:

- Om header: Les det jeg skrev til Skomaker..

- Oransje gradienten var faktisk en av de tingene jeg likte.. Har du forslag til ting jeg kan bytte med ?

- Rotete? Hva mener du ? Noe spesielt som gjorde den "rotete" ?

- Det med at den er firkantet er smak og behag. Dette var også en av mine første hjemmesider. Derfor ble den slik..

Musty:

- Hehe, den R'en var sånn i fonten. Som sagt skal headeren endres i senere tid.

Monstar:

- Takk :)

Håper ikke at det gjør noe at jeg kommenterer kritikken. Vet ikke om det strider med reglene eller noe sånn.

Ellers så er jeg overasket over all kritikken.. Veldig moro å lese! :yes:

Lenke til kommentar

Hm, skjønner ikke helt hvorfor alle digger denne, men det er så. :)

- Ordet "template" er det første som slår meg. Akkurat helt 100% templateaktig design.

- Veldig firkantig

- Kjedelig, ingen detaljer som i det minste prøver å piffe opp siden en gang

- Svarte borders, som skjærer utrolig mot det oransje

- Stygg pixelfont i menyene/besøkstellerne/whatever

- Hvitfargen i innholdsfeltene skjærer saftig med resten

Og den pistolen i "Norwegian" i header likte jeg ikke. :)

Ellers var ting oversiktlig, men desverre utrolig kjedelig og templateaktig.

Lenke til kommentar
Jeg synes det var litt trist at du sier at det ser ut som et template.

Begynner å lure på om jeg skal lage en ny side nå.. :ermm:

oppsettet på siden kan minne litt om template ja.. men mange 10000-vis av templates, så ikke lag en ny side bare fordi 1 eller 2 av dem likner litt..

Lenke til kommentar

Jeg sier heller ikke at en eller to ligner litt, jeg sier at siden (imo) har en template-look, noe som ikke betyr det samme.

Jeg sier det fordi

-Menyen er helt standard, akkurat som i templates

- Siden kjører det velkjente oppsettet med header, tre kolonner (de ytterste smale, innhold i midten) og en footer, noe som i utgangspunktet er greit, men her er det brukt akkurat som i en template.

Boksene med nyheter ser også ut som bokser i en gjestebok eller noe.

Det er da hva jeg mener.

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar

Enig i at det har en slags template-look, og når man tenker på at mange hundre portal-sider kjører samme oppsettet kan man nesten kalle det en template.. Men er det en portal-side, så er det en portal-side - don't fix what's not broken - og i dette tilfellet er portal-looken veldig ikke-broken.. Hvis du forstår ;)

En spenstigere mouse-over hadde ikke skadet tho'. Layouten er bra, men detaljene er kanskje litt kjedelige.

Lenke til kommentar

Jeg kan være enig i at designet er litt kjedelig, og at det kan se ut som en template. Det er også en stor bakdel med den underdimensjonerte skriften, som finnes i toppen av menyene etc.

Likevel så synes jeg at designet gjør sin jobb. På en slik side er jo ikke designet det viktigste, men innholdet. Her er designet ypperlig. Lite/ingenting "stjeler" oppmerksomheten fra innholdet, noe jeg iallefall prioriterer høyt.

Skulle du nå bestemme deg for å gjøre en redesign, så tror jeg de fleste her er villig til å hjelpe, med rettleding og ideer, for det er akkurat det denne delen av forumet er her for!

Stå på! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...