monstar Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Veldig bra design!, ikke for mye, rett og slett enkelt å greit! Lenke til kommentar
echo221 Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Skomaker: - Jeg skal skifte Header i senere tid. Når det har blitt utgitt mer grafikk som jeg kan gå på.. - Ellers takk! lokaltog: - Om header: Les det jeg skrev til Skomaker.. - Oransje gradienten var faktisk en av de tingene jeg likte.. Har du forslag til ting jeg kan bytte med ? - Rotete? Hva mener du ? Noe spesielt som gjorde den "rotete" ? - Det med at den er firkantet er smak og behag. Dette var også en av mine første hjemmesider. Derfor ble den slik.. - Ellers takk! Musty: - Hehe, den R'en var sånn i fonten. Som sagt skal headeren endres i senere tid. - Ellers takk! Monstar: - Takk Håper ikke at det gjør noe at jeg kommenterer kritikken. Vet ikke om det strider med reglene eller noe sånn. Ellers så er jeg overasket over all kritikken.. Veldig moro å lese! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hm, skjønner ikke helt hvorfor alle digger denne, men det er så. - Ordet "template" er det første som slår meg. Akkurat helt 100% templateaktig design. - Veldig firkantig - Kjedelig, ingen detaljer som i det minste prøver å piffe opp siden en gang - Svarte borders, som skjærer utrolig mot det oransje - Stygg pixelfont i menyene/besøkstellerne/whatever - Hvitfargen i innholdsfeltene skjærer saftig med resten Og den pistolen i "Norwegian" i header likte jeg ikke. Ellers var ting oversiktlig, men desverre utrolig kjedelig og templateaktig. Lenke til kommentar
echo221 Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Purify: - Dette har jeg laget selv. Ikke no cheap lousy template.. Eller takk.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 echo221: Purify påstår ei at du har brukt en template, men han mener - i likhet med meg - at det hele har en template-feeling, noe som ikke er så altfor positivt. Lenke til kommentar
echo221 Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Jeg synes det var litt trist at du sier at det ser ut som et template. Begynner å lure på om jeg skal lage en ny side nå.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg synes det var litt trist at du sier at det ser ut som et template. Begynner å lure på om jeg skal lage en ny side nå.. oppsettet på siden kan minne litt om template ja.. men mange 10000-vis av templates, så ikke lag en ny side bare fordi 1 eller 2 av dem likner litt.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Jeg sier heller ikke at en eller to ligner litt, jeg sier at siden (imo) har en template-look, noe som ikke betyr det samme. Jeg sier det fordi -Menyen er helt standard, akkurat som i templates - Siden kjører det velkjente oppsettet med header, tre kolonner (de ytterste smale, innhold i midten) og en footer, noe som i utgangspunktet er greit, men her er det brukt akkurat som i en template. Boksene med nyheter ser også ut som bokser i en gjestebok eller noe. Det er da hva jeg mener. Endret 4. september 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Enig i at det har en slags template-look, og når man tenker på at mange hundre portal-sider kjører samme oppsettet kan man nesten kalle det en template.. Men er det en portal-side, så er det en portal-side - don't fix what's not broken - og i dette tilfellet er portal-looken veldig ikke-broken.. Hvis du forstår En spenstigere mouse-over hadde ikke skadet tho'. Layouten er bra, men detaljene er kanskje litt kjedelige. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Litt OT: Sinnsykt bra innhold!! :w00t: Lenke til kommentar
echo221 Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Hehe, takk Er mye å glede seg til i San-Andreas ja.. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Når innholdet først er i omtale, det er en del ordelingsfeil der. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Når innholdet først er i omtale, det er en del ordelingsfeil der. Uansett. Mye der som gjør at man gleder seg enda mer til release! Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 echo221: Behold dette designet! Det er oversiktlig så innholdet kommer lett frem, og det er det som betyr noe. Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg fatter ikke at det går ann å gi så mye negativ kritikk til denne siden. Det er faktisk en av de gode sidene jeg har sett på internet. Jeg har ikke peiling webkoding og sånn... men fy fader for ei bra sida ass! Kepp up the good work, man! Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Veldig bra side, litt lite innhold ennå, men det er jo en fin start da Tenshi Lenke til kommentar
echo221 Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Heh, noen sier at designet er dårlig, som får meg til å lure på om jeg skal lage nytt, mens noen sier at det er bra og oversiktlig, som får meg til å ombestemme meg.. Menmen, Takker og Bukker for _ALL_ Ris&Ros Lenke til kommentar
Leon Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg kan være enig i at designet er litt kjedelig, og at det kan se ut som en template. Det er også en stor bakdel med den underdimensjonerte skriften, som finnes i toppen av menyene etc. Likevel så synes jeg at designet gjør sin jobb. På en slik side er jo ikke designet det viktigste, men innholdet. Her er designet ypperlig. Lite/ingenting "stjeler" oppmerksomheten fra innholdet, noe jeg iallefall prioriterer høyt. Skulle du nå bestemme deg for å gjøre en redesign, så tror jeg de fleste her er villig til å hjelpe, med rettleding og ideer, for det er akkurat det denne delen av forumet er her for! Stå på! Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Synes du skal beholde designet jeg. Det er enkelt, greit og oversiktlig, og designet på en fanside som dette trenger ikke være det proffeste og mest fancyet heller så lenge innholdet er bra. Tenshi Lenke til kommentar
saboi Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 var en fin side. jeg lurer bare på hvor du fikk all informasjonen som stod på features-sida di Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå