Gå til innhold

GTA: San-Andreas Fanside

Anbefalte innlegg

Jeg har laget en San-Andreas fanside. San-Andreas er da det nye Grand Theft Auto spillet som kommer.

Jeg har brukt HTML og CSS. Med vel og merke at det var min første "store" hjemmeside.

Jeg har ikke brukt noen CMS. Alt av farger, design, ALT! har jeg gjort selv.

Scriptene som Poll, news og counter har jeg hentet fra script sider, ellers er resten gjort selv.

Hva synes dere?

San-Andreas.org

Endret av echo221
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns den var fin og praktisk lagt opp. Ikke for mye fancy dilldall :)

Også syns jeg den hvite fonten i overskriftene ble litt utydelig, måtte liksom myse for å lese det med det samme.

Men noen av oversettelsene dine var litt tvilsomme.

"Det er på tidlig 90-tallet. Carl kommer hjem. Hans mor er blitt brutalt myrdet, hans familie faller i ruiner og hans barnevenner peker mot katastrofe."

Barnevenner? På norsk heter det barndomsvenner :) Eller kanskje han er en pedo som bare har småbarn som "venner"?

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Slett ikke verst. Syns du har fått en bra portal-look på siden.

- Ikke helt valid HTML

- Tables-suppe noen steder i koden (pga. pollen tror jeg..)

- Sett action i pollen til "" (tom) slik at man ikke blir sent tilbake til hovedsiden bare fordi man voter. Hvis du bruker "" vil den bare "oppdatere" siden man befinner seg på.

- EDIT: Og så fikk jeg en php-feil når jeg votet...

- Grattis med attraktivt domene! :thumbup:

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

Takker og bukker..

- PHP Feilen som kom er fikset på.

- Fikset Barndomsvenner nå :)

- Ser at mye ikke er Valid. Siden var helt fin før pollen kom på plass, skal se om jeg ikke får endra kildekoden slik at den funker igjen :)

- Tables suppe? Jeg bruker ikke tables? Kun på Poll valgmulighetene. Da det er enkelst

- Attraktivt domene ? Takk :)

Lenke til kommentar

Bare litt småpirk.

Ikke bruk ?check=referer, da mange UA's har avslått Referer-logging. PHP har flere forhåndsdefinerte variabler som kan brukes i stedet.

På en side som dette er det greitt å ha pene URIer. mod_rewrite eller en alternativ PHP-løsning kan gjøre dette mulig.

Siden blir ganske rotete når man deaktiverer stilark.

Om du legger all visuell grafikk som bakgrunnsbilder blir det straks bedre.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar

Tja, liker ikke å være den eneste som ikke digger denne siden vilt, men here goes:

- Liker IKKE header, den er veldig kjedelig, og brunfargen matcher overhodet ikke resten av siden.

- Den oransje gradienten over boksene er heller ikke den vakreste jeg sett, og synes ikke denne passer noe særlig inn heller.

- SVARTE BORDER! Ugh. Tror det er de som gjør at siden virker mer rotete enn den egentlig er.

- Veeeldig firkantet.

Men, selv om designet ikke var overveldende bra synes jeg at innholdet veide opp. Flotte skjermskudd og bra med informasjon. Thumbs up: :thumbup:

Lenke til kommentar

Syntes siden så bra ut jeg.. mye bra info, helt greit lagt opp..

Kunne sikkert vært mye mer fancy, men da blir det som regel for mye av det "gode"..

Eneste jeg ikke likte var r'en i over-underskriften "Norewegian community".

Syntes ikke den passet inn, og det så ganske teit ut. det burde minst vært en eller to bokstaver til i samme stil for at det skulle vært bra...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...