BurningAcid Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg drver å overclocker pcen nå , Cpuen er en AMD xp2600 Nå jører jeg på 200 fsb , 11 mutliplyer og 1,85 volt i vcore , og prime har ikke funnet feil enda , kjørte det vel en time eller to , skal teste bedre senere... Men uansett så tenkte jeg å skru opp multiplyeren til 11,5 , når jeg da logget på brukeren min i XP så sa det quat og pcen restarta, var det fordi den møtte veggen eller annen grunn?? Hva kan jeg gjøre for å få clocket mer? Hvor høyt er det trygt å ha vcore? Lenke til kommentar
capy Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 ja, du kan alltids øke Vcore litt til, men pass på temperaturen på cpu. har du forsøkt å øke fsb? det er viktigere å få full utnyttelse av fsb. mulig du må stille volten på minnekanalene litt og. det er ikke verd å ofre timings for å få økt fsb på AMD-oppsett (som oftest). Lenke til kommentar
capy Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 min Vcore ligger på 1.95. men cpu er vannkjølt. du bør ikke ligge på over 60 grader ved full load. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Det kan jo hende av mp var låst? fordi cpen klikka når du endra på den Lenke til kommentar
BurningAcid Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Hmm jeg har alt untatt vcore fsb og multiplyer på auto , hva burde det andre stå på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå