Equerm Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hei, jeg trenger plexi glass, men de jeg har funnet er for små til det jeg skal gjøre, jeg trenger er som er 50x50 cm, og jeg finner ikke noe så stort noen plass Er det noen som vet hvor jeg kan finne det? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Glassmesteren er nok den eneste plassen du får tak i så store biter. Sjekk i telefonkatalogen om du ikke vet hvor din glassmester er. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Glassmesteren er nok den eneste plassen du får tak i så store biter. Sjekk i telefonkatalogen om du ikke vet hvor din glassmester er. Okey, noen som har en anelse på hva det vil koste da? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Glassmesteren er nok den eneste plassen du får tak i så store biter. Sjekk i telefonkatalogen om du ikke vet hvor din glassmester er. Okey, noen som har en anelse på hva det vil koste da? 150kr Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Prisene er veldig forskjellige fra plass til plass. Jeg fikk 2 stk 50x50x3, 2stk 50x20x5 og et avkapp på 43x65x3 til 300kr. Så fikk jeg rabatt da, siden fadern kjente glassmesteren. Men 150kr høres ikke helt galt ut. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Ok, da ble det billigere enn jeg trodde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå