Maievh Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Har nettopp kjøpt meg R9800Pro atlantis 128mb. Spiller en del counter strike og fpsen er utrolig ustabil.. ligger på 30-100 Den er også dårlig i doom3 og swg. Vertical sync er av, eg har prøvd nyeste omega driver og catalyst driver [formatert begge gangene] Anna hw eg har: HK: asus p4pe Cpu: p4 2.4 400 Ram: 2 standard 512 brikker med 133 mhz 350W strømforsyning 3 HDDer OS: Win XP SP1 Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 egentlig skulle det langt ifra være nødvendg å skrive inn noen av disse kommandoene i console i cs,med det skjermkortet ditt, men les litt her og prøv noe av det som står der. Lenke til kommentar
Maievh Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Fullt av kommandoer som gjør grafikken dårligere .. Eg kjørte samme hardware og et Geforce 2 mx400 64mb før eg kjøpte 9800pro kortet, og da kjørte eg stabil fps på 90-100 .. Så at ikke 9800pro skal klare det samme er latterli. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Problemet er OpenGL driverne til Ati. Legg inn omegadriverne fra www.omegadrivers.net, og optimalisèr til cs under installasjonen, så skal det funke helt fint Endret 4. september 2004 av Kevlar Lenke til kommentar
glennb Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Har du fjernet de gamle driverne dine? Prøv å fjern de gamle driverne dine med ett program for å fjerne drivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå