simalarion Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hei Jeg har skrevet en del posteer om dette, gjør det kort sitter nå på pc med ocz psu 420w,ocz pc 3200 1024 ddr, 64 3200 amd, kn8 platinium og til sist det beste av alle et eld gammelt Mx 440 kort, x800pro har nemlig en svakhet, strømmkontakten svikter. Enda bedre blir det når ikke komplett har et eneste high end kort inne (hvor lang tid kan dette ta) Så her sitter jeg med en pc ut av vide h..... med mx kort, pc livet er herlig dere Måtte bare dele historien med dere, får ikke noe sympati fra dama som ikke forstår seg på slikt og kommer med uforstålige komentarer som "det er jo bare en pc"osv Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 det er jo bare en pc Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 (endret) for deg ja (hmm har du snakket med dama?) håper jeg får truet et vivo kort ut av dem for å få litt kompensasjon (aner ikke hvordan det der skrives) Edig: er det ingen som skal si stakkars deg, eller føler med deg, det sier dere altid til alle de andre Endret 4. september 2004 av simalarion Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Er kjipt når sånt skjer, sitter her med en TOTALT ubrukelig P4 2,4Ghz grunnet at jeg IKKE har råd til å kjøpe ram som den tygger (jaja, der fikk jeg den på kjeften for å "svikte" AMD ain't gonna happend again) Så nå sitter jeg på en P3 500mhz som går URTREGT, ja, jeg føler med deg.. Endret 4. september 2004 av lock-aze Lenke til kommentar
Radial Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Måtte bare dele historien med dere, får ikke noe sympati fra dama som ikke forstår seg på slikt og kommer med uforstålige komentarer som "det er jo bare en pc"osv Haha det er så typisk da. Har opplevd nøyaktig det samme selv, og det er enda mer irriterende å høre "bare en pc blah blah blah" Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hvilken produsent er dette X800 Pro-kortet fra? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Måtte bare dele historien med dere, får ikke noe sympati fra dama som ikke forstår seg på slikt og kommer med uforstålige komentarer som "det er jo bare en pc"osv Haha det er så typisk da. Har opplevd nøyaktig det samme selv, og det er enda mer irriterende å høre "bare en pc blah blah blah" Ånei... har det sånn slev Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Komplett har jo high end kort inne. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Hvilken produsent er dette X800 Pro-kortet fra? Det "er" eller det var en gang et PowerColor x800pro ult ed backpack Og ja jeg vet at det aldrig er noen problemer med reine ati kort (som du kaller det) Edit: hm har du funnet noen kort inne på komplett? Endret 4. september 2004 av simalarion Lenke til kommentar
Mio Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 for deg ja (hmm har du snakket med dama?) håper jeg får truet et vivo kort ut av dem for å få litt kompensasjon (aner ikke hvordan det der skrives) Edig: er det ingen som skal si stakkars deg, eller føler med deg, det sier dere altid til alle de andre jeg føler med deg i hvertfall nå som demoen av Modal Of Honor pacific Assult er ute. Prøvde demoen i natt, og det spillet kommer til å ruuule. De som ikke har testet den demoen enda må gjøre det. Lenke til kommentar
nosto Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) føler med deg ,både pc og dama jeg måtte selge alt data stash innen overklokking og et 6800 gt kort fordi det bråke så mye,hu sammenligna det med et jagerfly Endret 4. september 2004 av nosto Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 jeg føler med deg i hvertfall nå som demoen av Modal Of Honor pacific Assult er ute. Prøvde demoen i natt, og det spillet kommer til å ruuule. De som ikke har testet den demoen enda må gjøre det. Har du en link? Så jeg spiller å rege. med for å dl. Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 simalarion: Krev Dette som har huuuge bundle Eller pengene tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå