Smirnoff Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 http://media.ebaumsworld.com/retro.wmv Jeg tror jeg var med helt i begynnelsen, men så falt jeg av lasset. :!: Lenke til kommentar
L.. Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg har vært i mange slike digre styre skap som de på filen. Hva de skapene skulle gjøre vet ikke jeg noe mer om, men hva han prøvde å fortelle, vet ikke engang sjefen min. Eks: Dippeluriumhydrat som styrte dumpeldivfix som igjen reduserte daxen slik at motorsnurreluren går bedre. Like nytting info. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Huff. Var det en reklame for å selge noe til den ''vanlige'' bruker? huff huff å atter huff. Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 altså? hva er morsomt??? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hva var det der? Øh, det er jo åpenbart, da. Det er en brødrister. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Regner med at det er hentet fra et tv program som ligner litt på det norske bladet: Teknisk Ukeblad. Uansett var den ganske artig :!: Endret 8. september 2004 av Aeternus Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Regner med at det er hentet fra et tv program som ligner litt på det norske bladet: Teknisk Ukeblad. TU er jo konge. Noe tørt kan du si, men. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Regner med at det er hentet fra et tv program som ligner litt på det norske bladet: Teknisk Ukeblad. TU er jo konge. Noe tørt kan du si, men. Er jo en del artig artikler der, men noe minner meg veldig om filmsnutten. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Det kan ikke ha vært seriøst. Med tanke på de klisje-aktige formuleringene og den ironiske sluttkommentaren. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Det kan ikke ha vært seriøst. Med tanke på de klisje-aktige formuleringene og den ironiske sluttkommentaren. Det han sier er jo selvfølgelig for det meste svada. Men den seriøse måten det blir framstilt på er en god del av morroa også. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå