Stihg Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 jeg får ikke lyd på pcn, driveren er ikke skikkelig installert, den heter sis6562, kan noen finne en driver til meg Lenke til kommentar
Stihg Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 det hadde vært kjempefint hvis noen kunne hjulpet meg Lenke til kommentar
Stihg Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 hvis ingen gidder svare på dette skal jeg ivertfall ikke anbefale denne siden til noen... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 hvis ingen gidder svare på dette skal jeg ivertfall ikke anbefale denne siden til noen... Offtopic: Vil du ha hjelp eller ikke ? Husk at høflig tone gjør folk mer hjelpsomme Ontopic: Er lydkortet integrert i HK, i så fall, hvilket HK ? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Produsenten av greia, i dette tilfellet tydeligvis SiS, har antageligvis en driver. (I alle fall om produktet er av nyere dato.) Eventuelt at hovedkortprodusenten har en driver. (Jeg antar at det er et integrert lydkort.) Hva med å prøve en logisk dotcom? Lenke til kommentar
Stihg Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 (endret) ja jeg har veldig lyst på hjelp og ja lydkortet er integrert i HK, og hovedkortet heter "SIS6562 Audio VGA LAN hovedkort" det hadde vært enormt bra hvis noen kunne hjulpet meg Endret 5. september 2004 av Stihg Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Da skal vi prøve å hjelpe til litt Har du bærbar eller stasjonær maskin ? Merke og modell ? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 hvis ingen gidder svare på dette skal jeg ivertfall ikke anbefale denne siden til noen... Huff da! Det hadde jo vært aldeles forferdelig! Nattesøvnen min hadde forsvunnet! OK, nok sarkasme. Det burde jo følge med en CD til hovedkortet ditt (eller hvor nå lydkortet ditt er montert) og på denne CDen burde driverne være. Ironisk nok så dukker nesten bare postene dine opp ved Google-søk. Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 jeg får ikke lyd på pcn, driveren er ikke skikkelig installert, den heter sis6562, kan noen finne en driver til meg finner ikke du drivere til de på google.no da:P er bare å søke på sis6562 Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 her er driver bare å søke i google.no Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Google finner det meste Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) her er driverbare å søke i google.no Hvilke drivere tror du du finner på en site som heter network-drivers.com? Drivere til lydkort? Neppe. http://files1.majorgeeks.com/files/8ccfd91...ida32ee_393.zip Last ned denne filen, installer (AIDA32) og så forteller det deg hva hovedkortet ditt heter og hvilket chipset du har osv. Så kan du google etter det eller gå til produsenten sin hjemmeside. ----------- EDIT: Hva med å prøve DENNE driveren ? Endret 5. september 2004 av Gunnar_ Lenke til kommentar
Stihg Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 tusen takk gunnar_ nå har jeg endelig lyd igjen!! men nå funker ikke mikrofonen?? det er ikke like viktig men jeg kjøpte en mikrofon i går og nå har jeg lyd, å nå hadde det vært perfekt hvis jeg kunne ta opp lyd og.. Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Kjør "sndvol32.exe" Velg "Options, Properties" Huk av "recording" og velg alle elementene i listen under, så trykker du "OK" Skru helt ned lyden på ALLE kanalene utenom den som heter "Microphone", men huk av ruten under den (under mic) og sett den (volum stilleren) til midt på. Sørg for at du har satt microfonpluggen i den røde jackpluggen som da er "mic inn" Håper at du får det til . Lenke til kommentar
Stihg Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 takk igjenn gunnar_ du er den beste på dette forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå