Znoken Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Jeg vil ikke anbefale å laste ned Sp2 Ja og begrunnelsen din for ikke og laste ned Sp2 er???Har hatt sp2 siden den kom som betaverson og til dags dato ikke hatt annet problem enn at jeg ikke fikk Nero til og virke som den skulle men det fikset de (Ahead Nero) med en oppdatering ganske raskt... Endret 27. september 2004 av Znoken Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg vil ikke anbefale å laste ned Sp2 Fordi du liker å hjelpe folk med SP1-problemer som har blitt fixa i SP2? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Tull og tøys! Installer SP2... At den krøller til alt har eg ikkje merka endå og eg har hatt sp2 sida den engelske kom ut, og sida den norske kom ut ( 2 maksiner) Hadde vore artig med ein vote, på om du har installert / skal installere / skal ikkje installere sp2 Lenke til kommentar
loketing Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 ser på listen over programmer som ikke kan kjøres normalt med sp2, og der står nod32, som jeg bruker til antivirus. siden jeg er såpass fornøyd med dette programmet, vil jeg ikke installere sp2, og kommer heller ikke til å gjøre det før dette blir ordnet opp i.. :/ Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Merker egentlig lite til det. Eneste var nero som ikke funka, men det var bare en liten oppdatering som skulle til. Synes ikke det er vits for folk med ISDN og bruke tid og penger på å skaffe seg den vis du har en sikker maskin fra før av Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 vil ikke anbefale dere å laste ned SP2 av den grunn at den ikke liker EA games og den vil ikke slå av dataen ordentelig Lenke til kommentar
Averon Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Har hørt litt motstridende argumenter med tanke på kompatibiliteten mellom ServicePack 2 og AMD 64... Noen som vet om det går greit å legge inn ServicePack 2 ved bruk av AMD 64? Lenke til kommentar
Averon Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Har hørt litt motstridende argumenter med tanke på kompatibiliteten mellom ServicePack 2 og AMD 64... Noen som vet om det går greit å legge inn ServicePack 2 ved bruk av AMD 64? EDIT: Skjedde noe rart her. Ble visst lagt inn 2 ganger Endret 28. september 2004 av _Astron_ Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg har måttet formatert C: to ganger pga. sp2 Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg vil ikke anbefale å laste ned Sp2 Ikke jeg heller.. bare problemer hittil! Og det med brannmuren.. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Har hørt litt motstridende argumenter med tanke på kompatibiliteten mellom ServicePack 2 og AMD 64... Noen som vet om det går greit å legge inn ServicePack 2 ved bruk av AMD 64? Jeg bruker A-64 3200+ og det går helt fint det Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 ser på listen over programmer som ikke kan kjøres normalt med sp2, og der står nod32, som jeg bruker til antivirus. siden jeg er såpass fornøyd med dette programmet, vil jeg ikke installere sp2, og kommer heller ikke til å gjøre det før dette blir ordnet opp i.. :/ Den lista er jo bare pisspreik. Jeg bruker NOD32 på 3 maskiner uten trøbbel. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 vil ikke anbefale dere å laste ned SP2 av den grunn at den ikke liker EA games og den vil ikke slå av dataen ordentelig Feil igjen. Lenke til kommentar
loketing Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 ser på listen over programmer som ikke kan kjøres normalt med sp2, og der står nod32, som jeg bruker til antivirus. siden jeg er såpass fornøyd med dette programmet, vil jeg ikke installere sp2, og kommer heller ikke til å gjøre det før dette blir ordnet opp i.. :/ Den lista er jo bare pisspreik. Jeg bruker NOD32 på 3 maskiner uten trøbbel. hmm.. og nettverket funker og alt..? lurer jo litt på å installere dette her, men jeg vil jo helst ikke få problemer med det.. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg har lastet ned SP2 Er super-duper fornøyd.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Det er min erfaring at den ikke vil slå av dataen og at den ødelegger EA games Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hos meg funket det helt fint i 1,5 dager, så fucket den til Internettet mitt, så avisntallerte jeg sp2, så måtte jeg formatere :/ Lenke til kommentar
Nitrisious-E Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Har hørt litt motstridende argumenter med tanke på kompatibiliteten mellom ServicePack 2 og AMD 64... Noen som vet om det går greit å legge inn ServicePack 2 ved bruk av AMD 64? Jeg bruker A-64 3200+ og det går helt fint det Samme her, bare 3000+.. Har ikke opplevd noe av det folket her har skrevet, untatt en pop-up på starten etter jeg restarta maskin ved installering av det. Nemlig det sikkerthets greine, vet ikke om jeg har brukt for det, men det har jo heller ikke fucka opp maskin så. Dere som har måtte formatere, gikk det ikke med å systemgjenopprette til ett tidligere tidspunkt? La merke til rett føre installasjon at maskin lagra ett gjenopprettningspunkt jeg men. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 veldig mye feil påstander her. Fikk litt trøbbel med bluetooth første gangen jeg installerte sp2 (på nyinstallert pc). men har ikke klart å gjennskape feilen. Tror også jeg noterte noe grums med Nav2003 ... men Jeg anbefaler å oppgradere da det er større fordeler enn bakdeler. Har også hørt lite til problemer ang den "incompatibilitets listen" ... og i de tilfellene det er inkompatibilitet så er det sikkert fikset med patch av et slag. Slutt å pip, installer SP2, og la oss få litt bedre sikkerhet blant folk. Det er tross alt oss "experter" de "teite" hører på av gode råd osv. Til de som har problemer med sp2, så er det garantert pga hw problemer eller driver problemer .. eller noe rundt den kategorien. altså ikke MS sin feil, men din sin feil fordi du har gjort feil i utvalg/oppsett av komponenter ... det skjer også med install av winxp og install av sp1 ... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 har brukt sp2 (norsk) ei stund no, og eg har ikkje opplevd nokon problem. det einaste eg ikkje likte var at dei hadde fjerna " xp pro.." når du starter maskina. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå