d0berman1 Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg ser at SP2 har kommet, og vurderer å laste ned denne. Er det noen som har noe erfaringer med den, og er det verdt bryet? Vil ikke at maskinen skal bli ustabil eller lage noe krøll... Et annet dumt spørsmål kanskje: Hva gjør den egentlig og vil jeg merke noe av det? Mvh d0berman1 Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hovedgreia med XPSP2 er sikkerhet. Du vil ikke merke så mange synlige endringer SP2 gjør i systemet ditt, men "under pansetert" blir den mye safere, mot virus, hackere osv. Noe av det du_kan_ se, er det nye Security Center, som oppsumerer hvor godt beskyttet maskinen din er. En annen ting er den nye Windows Firewall (brannmur), som er mye bedre enn den forrige. eg har hatt XPSP2 siden den kom ut, og har ikke opplevd noen problemer med den - kun fordeler. Anbefales på det varmeste! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 kommer denne på Win update snart ?? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Den ER på vindowsupdate nå. Dersom du har engels windows that is! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) ikke lst ned du krøller til alt, http://www.itavisen.no/art/1304241.html http://www.itavisen.no/art/1304206.html denne er viktigst å se på::!!!! http://www.itavisen.no/art/1304185.html vent noen måneder med å laste sp2!!!! Endret 4. september 2004 av norma_saw Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) phu... nå var det mye tul her sry Endret 4. september 2004 av norma_saw Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg anbefaler på det sterkeste å oppdatere til SP2. Ta en backup, installer SP2 og se hvordan det går. Mange har ingen problemer mens noen plages. Mest sansynlig går det bra og da har du en mye sikrere windows, og går det ikke bra kjører du backupen. Verre er det ikke! :!: Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Når kommer SP2 på norsk ? Lenke til kommentar
Tommy Dreamer Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Når kommer SP2 på norsk ? Det ryktes i løpet av september. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 trur eg driter i det ... har jo en ruter med nat og denne er jo sikker som F Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Er ganske sikker på at det er SP2 som roter til Unreal Tournament 2004 grafikken er helt skrudd og vegger blir borte/gjennomsiktige (Har patchet det) Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 jepp, i løpet av september ja. offtopic: hvorfor er det så mange som har CS og SMS ord her? hvorfor kan ikke alle skrive norsk da? er jo for søren der de fleste av oss bor CS/SMS språk passer ikke særlig godt her. sry hva er det da? joda vet jo hva det er men, det er jo ingen som snakker sånn uti det ganske land. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Når kommer SP2 på norsk ? 21 september... Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Etter noen få problemer i starten merker jeg ikke noen problemer lengre. Hadde SP2 virkelig herpa maskina di tror jeg de hadde trukket den tilbake, så ta det med ro.. Btw, feilpostet! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) offtopic: hvorfor er det så mange som har CS og SMS ord her? hvorfor kan ikke alle skrive norsk da? er jo for søren der de fleste av oss bor CS/SMS språk passer ikke særlig godt her. sry hva er det da? joda vet jo hva det er men, det er jo ingen som snakker sånn uti det ganske land. Kjenner du deg igjen i det du har skrevet? Skriv norsk selv. Det er 6 gramatikkfeil og tilsvarende mengde dårlige formuleringer i innlegget ditt. Du ser flisen i din nestes øye, men du ser ikke bjelken i ditt eget. Endret 5. september 2004 av Yngvejos Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 offtopic: hvorfor er det så mange som har CS og SMS ord her? hvorfor kan ikke alle skrive norsk da? er jo for søren der de fleste av oss bor CS/SMS språk passer ikke særlig godt her. sry hva er det da? joda vet jo hva det er men, det er jo ingen som snakker sånn uti det ganske land. Kjenner du deg igjen i det du har skrevet? Skriv norsk selv. Det er 6 gramatikk feil og tilsvarende mengde dårlige formuleringer i inlegget ditt. Du ser flisen i din nestes øye, men du ser ikke bjelken i ditt eget. n1 hehe..nice mener jeg Lenke til kommentar
Tubamann Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Skriv norsk selv. Det er 6 gramatikk feil og tilsvarende mengde dårlige formuleringer i inlegget ditt. For å være veldig pirkete; Gramatikkfeil != gramatikk feil Orddelinger også en stor feil som mange rett og slett ikke bryr seg om, gjør noe med det! http://folk.uio.no/tfredvik/amo/ Edit: innlegget er også galt skrevet Tror nok jeg bør henvise til dette bibelverset.. Konklusjon: Ingen er perfekte. Endret 5. september 2004 av Tubamann Lenke til kommentar
cell Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Skriv norsk selv. Det er 6 gramatikk feil og tilsvarende mengde dårlige formuleringer i inlegget ditt. For å være veldig pirkete; Gramatikkfeil != gramatikk feil Orddelinger også en stor feil som mange rett og slett ikke bryr seg om, gjør noe med det! http://folk.uio.no/tfredvik/amo/ Edit: innlegget er også galt skrevet Tror nok jeg bør henvise til dette bibelverset.. Konklusjon: Ingen er perfekte. Orddelinger = ord delinger Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Laughing out load, dette er komisk, skulle ikke forundre meg om denne tråden ble stengt snart. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg vil ikke anbefale å laste ned Sp2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå