XU Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hei. Jeg har nå endelig fått den nye maskinen min, men har problemer med å få satt opp Dual screen på den. Kortet jeg har er Hightech Excalibur Radeon X800 Pro IceQ ( skulle egentil ha xt-utgaven, men orket ikke å vente lenger ). Med den driveren som fulgte med kortet gikk det bra å kjøre Dual screen, men når jeg la inn siste utgave av Omega driveren så får jeg det ikke til lenger. Når jeg haker av for å " Extend my Windows desktop onto this monitor" så flimer det bare litt på defaultskjerm, og haken forsvinner. Håper at det er noen smarte hoder der ute som kan hjelpe meg. mvh XU Lenke til kommentar
kasol Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 hvordan går det med BFV ? Kan du kjøre max 1600x1200 ? Lenke til kommentar
XU Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Ja BFV fungerer fint. Lenke til kommentar
XU Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Problem solved. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå