alex100 Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Tips til steder hvor jeg kan få solgt et keyboard på nettet? Takk på forhånd Endret 4. september 2004 av alex100 Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 qxl eller bruktmarkedet eller finne eller gibud eller kupp.no eller andre Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Indirekte reklame som du har gjort er ikke lov på forumet... du burde fjerne navnet på keyboardet... Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Indirekte reklame som du har gjort er ikke lov på forumet... du burde fjerne navnet på keyboardet... Done Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Men ok. Har et annet spørsmål i tillegg. Kan jeg f.eks. legge ut keyboardet til salgs på både qxl og ebay? Også velge hvilken av de som byr som skal få den (den som betaler mest selfølgelig)? Eller kan jeg bare legge det ut på en plass om gangen? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 det er jeg litt usikker på,men hadde kanskje prøvd på ett sted om gangen.... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Får du bud over minste pris p QXL er du forpliktet til å selge.... EDIT Indirekte reklame som du har gjort er ikke lov på forumet... du burde fjerne navnet på keyboardet... Nå må du slappe av litt .. navnet er litt aktuelt... f.eks. har det en stor eller lav verdi etc... svar på spm., rapporter, send PM eller surf on. Vet at du er en habil forumbruker men drit lei av leke modder... Endret 4. september 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå