FpsStu Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Har en laptop med ganske så bar overflate... ville likt å ha et fett klistremerke på det. Noen som vet hvor de selger det? Ville likt å ha et klistremerke som jeg har på Kabinettet på stasjonær pc'n min... Men den fikk jeg på bil-messe :/ Endret 4. september 2004 av King_mephisto Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 blir litt vanskelig å si hvor du får ett fett klistermerke,når mange sannsynligvis har forskjellig smak... hadde vært enklere å gi noen eksempler?? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 case edges på microplex funker fett. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Du kan også sende mail eller stikke innom butiker som selger varer med de produsentene du vil ha klister til... Det er jo tross alt gratis reklame... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 www.gumball3000.com www.session.no www.stress.no www.pioneer.no Osv.. Jeg har vertfall klistremerker derfra.. Som noen sa, kontakt firmaet du vil ha fra.. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Kanskje du får gratis ? er jo reklame og ikke noe mere.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 En kompis av meg designet en svær "klistermerke" ting til porschen sin og greier. Kanskje du kan lage en egen ett eller annet sted med egen motiv. Sikkert dyrt men men. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Ta deg en tur til et eller annet firma som lager "customized" klistremerker. Var paa "the Mall" i dag (bor for tiden i usa) og der hadde de en egen bod der du kunne faa laget klistremerker du hadde designet selv, eller du kunne plukke ut fra en katalog... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Har litt lyst på Cola klistremerke... Eller no data saker, som ATI, Intel, Logitech, Radeon, Gigabyte, osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå