Gå til innhold

Direct Connect


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det programmet du snakker om er ikke et tilleggsprogram til DC, men et frittstående program. Det har endel ekstra funksjoner osv., men bruk av dette blir slått hardt ned på av mange hub-eiere og du risikerer bare å bli bannet. Altså, anbefales ikke.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-06 20:38, VRX200 skrev:

Er det noen som vet om et program til Direct Connect som gjør det mulig å dele mer en jeg egentlih har. Det vil si at hvis jeg bare har 10GB så får programmet det til å se ut som jeg har 50 eller mer GB!


 

lamer! Du spør jo faktisk noen omtrent nå: "heisann, kan du hjelpe meg så jeg kan snylte på deg?"

 

oppfordrer ingen til å svare på denne tråden her.

 

emnet er btw diskutert før.

Lenke til kommentar

Du trenger ikke noe program for å gjøre noe slikt, det er egentlig veldig simpelt, hvis du ABSOLUT vil vite det så send meg en privat melding.

 

Men, det hjelper ikke om du kommer inn på den HUB'en en gang, blir du banna så blir du banna. Ikke tro at det hjelper hvis du har fulle slots. Kommer det en OP til deg og spør om at du åpner en slot (så han kan lete etter juks) og du ikke åpner den, blir du banna fra fler enn en server, og da kan du angre da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...