Gå til innhold

Spansk/Brasiliansk Nero Startsmart?

Pug

Anbefalte innlegg

Jeg installerte en språkpakke som jeg egentlig ikke hadde tenkt å innstallere til Nero, og nå er "Nero StartSmart" spansk/brasiliansk eller noe sånt. Inne i selve Nero er språket engelsk, og på "Preferences" er det stillt in engelsk.

Jeg finner ikke ut hvordan jeg kan fjerne språkpakken. Har prøvd å avinstallere/installere hele Nero, men det hjalp ikke! :dontgetit: Sletta hele "Ahead" mappa etter avinstallasjon, men det virker som om at språkpakken ligger i en annen mappe som jeg ikke finner.

Noen som vet hvordan jeg kan fjerne den? :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke hvordan du fjerner den, men hvis du vil bytte til et annet språk så kan du bare innstallere dette. Etterpå åpner du Nero Burning Rom og går til Fil ->Innstaillinger. Klikker på fanen "Språk" - så kan du velge mellom de innstalerte språkene, hvilket av dem du vil ha i menyene....

Lenke til kommentar
Vet ikke hvordan du fjerner den, men hvis du vil bytte til et annet språk så kan du bare innstallere dette. Etterpå åpner du Nero Burning Rom og går til Fil ->Innstaillinger. Klikker på fanen "Språk" - så kan du velge mellom de innstalerte språkene, hvilket av dem du vil ha i menyene....

Men det er det som er problemet... Har vært å sjekka inne på "Innstillinger" og "Språk", men der finner jeg bare engelsk. Det er bare på StarSmart menyen at det er spansk/brasiliansk, og jeg finner ikke ut hvordan jeg kan fjerne det :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...