StianGH Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Hva er forskjellene på disse to kortene, og hvilke gir best ytelse i spill? ATI RADEON X800 PRO Toxic ATI RADEON X800 PRO VIVO Takk på forhånd... Endret 4. september 2004 av StianGH Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Det første er et helt vanlig x800 pro, men det vivo kortent kan du flashe til x800xt. så jeg vil vel si at det vivo kortet vil gi best ytelse Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 OKey! Takk for raskt svar! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Også har Toxic kortet bedre kjøling. Men det gir ikke no bedre ytelse, hvis du ikke skal klokke da Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Kan ALLE x800 vivo kort flashes, eller er det noen det ikke funker med? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Flertallet kan vel flashes ja. Noen av de som har votet nei har vistnok gjort slik fordi kortet ikke greide XT hastighet og ikke fordi flashen var misslykket. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 VIVO har video out og video in. Det er det VIVO står for.. Pluss at VIVO-kortet har bedre minnebrikker enn X800 Pro. Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 oK! Da går jeg for Toxic versionen jeg! Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Flertallet kan vel flashes ja. Noen av de som har votet nei har vistnok gjort slik fordi kortet ikke greide XT hastighet og ikke fordi flashen var misslykket. Takk. Aner ikke hva disse "pipeline" greiene gjør, men 4 ekstra skal visst gjøre kortet raskere selv om du ikke øker hastigheten på selve GPU'en Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Med Toxic kortet får man også med "APE" (Automatic Performance Enhancer) som klokker minnet til 520Mhz (1040Mhz effektivt). Med det er kortet omlag 8-10% raskere enn standard X800Pro. Endret 4. september 2004 av MistaPi Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 VIVO har video out og video in. Det er det VIVO står for. VOVI o_O Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Toxic ATI RADEON X800 PRO VIVO Dette kortet hadde gjort seg i en panzer-katodestappet maskin med vindu, turbo og intercooler da Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Toxic ATI RADEON X800 PRO VIVO Dette kortet hadde gjort seg i en panzer-katodestappet maskin med vindu, turbo og intercooler da litt tidlig på kvelden vel? Selv venter jeg med spriten til klokka nærmer seg åtte. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Toxic kortet har garanti på at det greier 520 på Core og 560 på minnet. Ape setter kortet automatisk til disse innstillingene og dermed mister du ikke garantien ved å overklokke. Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Okey! Bedre og bedre! Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Har lagt inn bestilling nå... Jipii! Lenke til kommentar
Naits Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Bestillt hvor? Og hva koster det? EDIT: Jeg ser at Komplett har det. Men da er spørsmålet, hva er best av dette og f.eks Asus V9999 GeForce 6800 256MB Gamer Ed. AGP, 256MB DDR,TV-Out, DVI, Retail Vet ikke om den diskusjonen skal fortsettes her, eller om det skal opprettes en ny tråd? Endret 4. september 2004 av Naits Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Er ikke så lurt å starte en ATi vs. nVidia-krig. Har nok av dem her på forumet.. Lenke til kommentar
Naits Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Tenkte ikke på å lage en krig heller jeg da Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Er ikke så lurt å starte en ATi vs. nVidia-krig. Har nok av dem her på forumet.. hvor i huleste fikk du det fra? .. det er jo ingen som har vist noen som helst intensjon for og starte en nVidia vs ATi krig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå