XanderX Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Når jeg slår på pcen så kan d hende at pc begynner å restarte 2 eller 3 ganger.... Hva er grunnen til det???? MÅ jeg formater hardisken.. I tilegg så får jeg en mellding at jeg har en ugyldig boot ini fil hva er det Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 boot.ini er ei lita tekst fil som fortelle hva som skal bootes. Prøv den enkle måten og sett inn plata, boot og velg reparer. Neste gang prøv å få med litt info slik at det blir lettere for folk å hjelpe.... slik som f.eks hvilket OS det er snakk om Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 LOL ka e d logiske her. Æ har xp som d fleste her i verden Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 LOL ka e d logiske her. Æ har xp som d fleste her i verden du skal boote fra xp cden din mener han... da får du starta opp. ha disken i spilleren mens du starter opp veng boot from disk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå