Vrengtpolvott Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg har et lite problem, ifølge min eldre bror så er grunnen til at jeg ikke får noen micer til å fungere på maskina at lydkortet er integrert i hovedkortet. Jeg lurer da på om dette er tilfellet, og hvordan jeg kan fikse det, eventuelt kjøpe nytt lydkort, ettersom jeg trenger å kunne bruke micen. Mvh, Andreas Lenke til kommentar
globalComb Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Du trenger rett og slett et lydkort med mic inngang dersom dette ikke finnes på det integrerte. Signalet ved bruk av line-in vil bli for lavt om mic'en ikke er "aktiv", dvs. uten innebygget forsterker. globalC. Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 At lydkortet er integrert skulle vel ikke ha noe særlig å si. Sikker på at mikrofon-inngangen ikke er "muted" i windows' innstillinger? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Jada, har sjekket, og skrudd den på maks, det funker ikke, er vel kortet da? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Dersom du har en mic-inngang og det ikke virker er det en feil(Det kan være drivere som det er noe feil med.)... Det er ikke sikkert at det hjelper å kjøpe nytt lydkort dersom feilen likker i programmvaren. Skal du først kjøpe deg lyd kort ville jeg ha valgt et billig et, 100,- på clas olhson. Men dersom du spiller eller trenger spesielt bra lyd ville jeg kjøpt et dyrere... Har lydkort fra Clas Olshon, ikke'no problemer men det...! Endret 10. september 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå