kristian_e Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 kva kostar det for å ha ein lett motrorsykkel registert i eit år?? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Kva sykkel? Det kjem heilt an på kva sykkel det er. Ein kamerat av meg betaler 1500,- i året på sin Sachs Roadster, og eg betaler ca 5000,- for min RS125. (Begge har samme forsikring og selskap.) Lenke til kommentar
kristian_e Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 (endret) eg skal ha registert ein kawasaki eliminator 125. med forsikring Endret 4. september 2004 av kristian_e Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Ah! Registrering og, ja.. Leste ikkje skikkelig. Eg betalte 1500 for å registrere sykkelen min over på meg fra forrige eigar. Reknar med at det kostar ein del meir om sykkelen skal registrerast for første gong. Lenke til kommentar
kristian_e Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 den er registrert, men eg skal ha den på mitt namn. so kva kostar det å ha syklen registrert i eit år, eg tenke på forsikring og årsavgifta også...heile pakka... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå