Upsaker Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg og en kamerat skal arrangere lan i høstferien.. tenkte vi skulle ha mellom 20 og 30 stk. noen forslag til hva vi trenger? Hvis noen vil være med, send meg en mail: [email protected] Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hvor i huleste skal du ha det? Jeg har prøvd alle lokaler med plass til rundt 50 stk som har muligheter for internett Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 På brannstasjonen, den gamle eller på rampa på refsnes.. holder på å snakke med moss kommune for øyeblikket hvis du har veldig lyst, så kan du sikkert komme.. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Rampa? Lol? Du klarer ikke døtte inn 30 stk der. Får du nett der anyways? Nei, du jeg tror jeg klarer meg fint uten det LANet.. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 vet ikke, har ikke vært der Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 vet ikke, har ikke vært der Nøye gjennom tenkt dette her skjønner jeg. Høstferien er i uke 41 tror jeg.. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 ja, uke 41 Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Du er litt naiv hvis du tror det kommer til å komme no serlig med folk når det er OsloLAN Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Du er litt naiv hvis du tror det kommer til å komme no serlig med folk når det er OsloLAN og flere andre lan.. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Du er litt naiv hvis du tror det kommer til å komme no serlig med folk når det er OsloLAN og flere andre lan.. Indeed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå