Steelz Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Når jeg setter inn laderen i sx1 vil den ikke lade. Det kommer opp feilmeldingen" lavt batterinivå" når jeg skrur på telefonen. Det kommer ikke noe respons på skjermen... Hva skal jeg gjøre Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Når jeg setter inn laderen i sx1 vil den ikke lade. Det kommer opp feilmeldingen" lavt batterinivå" når jeg skrur på telefonen. Det kommer ikke noe respons på skjermen... Hva skal jeg gjøre sjekk om stikkkontakten er ordentlig i og funker telefonen og koble til dataen med datakabel så er det kun ladekabelen det er noe galt med men prøv og putt den ordentlig i Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Nothing works jeg stikker nedpå en butikk idag. kanskje de får fikset det... Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Nothing works jeg stikker nedpå en butikk idag. kanskje de får fikset det... synd best og gjøre det ja ikke høretelefonene funker de ? Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Da jeg satte telefonen i laderen 1ste gang, slo den seg på. Da trodde jeg den ladet. Dro på trening i 3timer, da jeg kom hjem skrudde jeg på telefonen(det sto anbefalt ladetid 2timer i manualen). Den funket helt fint. så at batterisymbolet var helt hvitt, jeg trodde det betydde at batteriet var fullt. Men det betydde vist at det var tomt Når jeg nå prøver og lade skjer ingenting. Radioen funket helt fint da jeg brukte den... Kan det være laderen det er noe galt med? også, når jeg skal bruke "data suite" står det at jeg har valgt for stor skrift. den står på normal, men funker ikke... Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 oops, dobbelpost, men det er viktig... hvis batteriet er fullstendig utladet vises ikke ladeikonet når du plugger inn laderen. Det vil vises innen to timer. I dette tillfellet er batteriet fullt ladet etter 3-4 timer. Bruk bare lladere som følger med! Det var det, håper det funker,hvis ikke stikker jeg nedpå en butikk idag... Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 oops, dobbelpost, men det er viktig... hvis batteriet er fullstendig utladet vises ikke ladeikonet når du plugger inn laderen. Det vil vises innen to timer. I dette tillfellet er batteriet fullt ladet etter 3-4 timer. Bruk bare lladere som følger med! Det var det, håper det funker,hvis ikke stikker jeg nedpå en butikk idag... flott Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Ta ut batteriet noen timer og prøv igjenn, kan være bug i lade programvaren hvis det er eldre FW på den. Oppdatering kan hjelpe hvis du har datakabel... Vet ikke hvilken type batteri SX1 bruker, men på min M65 måtte jeg få tilsendt nytt batteri. Da mobilen fikk ladet det opp prøvde jeg det gamle en gang til etter å ha oppdatert FW, da ladet det uten problemer. Ble 2 batterier på meg hehe Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Var på butikken og prøvde en annen lader og vips, den ladet! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Helt ny mobil eller? Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 O´h yeah Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Gratulerer hehe Håper du ikke møter flere problemer Kjekkt å holde sånnt oppdatert med siste firmware, men det har du sikkert orden på. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Skal fikse det så snart jeg får lader, men må mase på Siba for og få den. de bruker sikkert jævelsk lang tid så jeg må nok smøre meg med tolmodighet.... Men faen så digg det skal bli!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå