Jonnar Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Hei. Har gaatt paa en amerikansk high school i en maaned naa, og har faatt en oppgave i American Government der vi skal skrive 6 sider om et selvvalgt emne. Jeg valgte dataspill og vold. Jeg har skrevet endel, men er langt fra ferdig. Sitter litt fast for oeyeblikket. Er det noen som har noen forslag til hva jeg kan skrive om? Synspunkter paa saken? Tar imot all hjelp og alle forslag med stor takk. Send meg gjerne et avsnitt eller en hel oppgave for den saks skyld. Norsk eller engelsk spiller ingen rolle, kan i verste fall oversette det selv. Edit: Hvis noen kan skrive noe ut fra dette, med tanke paa at voldelige/blodige spill er populaere, saa hadde jeg satt stor pris paa det. Ser for meg hvordan jeg vil uttrykke meg, men klarer ikke skrive det ned... Har total skrivesperre for oeyeblikket... Endret 4. september 2004 av Jonnar Lenke til kommentar
Individual-48 Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Kan du ikke ta utgangspunkt i dette: "Dataspill vold - farlig heller ikke?" Så kan du trekke fram noen epeisoder fra henedelser i verden hvor dataspill vold har fått skylden. 1)Det var nylig noe i Englad om en mann som hadde blitt drept, og de mente at det var fordi morderen var påvirket av et spill. "manhunt" tror jeg. Det viste seg at det var offret som likte spillet, og det hadde blitt en fakta forveksling. Men hva slags signaler sende sånt ut, at når noen hevder det så fjerner impotøren/selger det fra lister og hyller i butikken. - Trenger man virkelig sånne spill? 2)Nevn Norge og oppstyret når GTA3 skulle komme. 3)Du har diverse nazist produsert spill hvor en skal drepe negere, jøder +++ Kan jo se om du finner noe sånt, og meninger på det. 4)Film vold = dataspill vold? Bedre, værre? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=289038&st=0 tråd om emne...kanskje du finner noe der. ps: hvor i usa ligger skolen? Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Gaar paa Apple Valley High School i Apple Valley, California. Det er ca 2 timer utenfor Los Angeles, midt i Mojave desert... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Amerikanske skoler er morro, men 3år er evig nokk ^^ Du kan feks nevne i stilen din at folk ikke blir så lett påvirket som media ofte snakker om.. Hva satser du på da? A, B, C ? hva er du da? Freshman? Sophomore? (tror det var slik det skrives) Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Paa papiret har skolen meg som Junior, men jeg har alle privilegiene til en Senior. Faar vaere med paa graduation og alt saant. Satser vel paa en A, seff... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå